Na początek wiadomo odkręcamy koło.
Kolejny krok to założenie ściągaczy.
Po ściśnięciu sprężyny odkręcamy śruby mocujące amortyzator od dołu.
Następne w kolejności są cztery śruby M10 mocujące całość od góry.
Tu ważna sprawa. Śruby oryginalnie są zabezpieczone przed samoczynnym odkręceniem przy pomocy kleju.
Następnie ściągamy plastikową osłonkę. Po zdjęciu osłonki mamy dojście do nakrętki samego amorka. Odkręcamy nakrętkę i kolejno ściągamy wszystkie części.
Montaż wiadomo w odwrotnej kolejności.
Na początek wiadomo odkręcamy koło.
Kolejny krok to założenie ściągaczy.
Po ściśnięciu sprężyny odkręcamy śruby mocujące amortyzator od dołu.
Następne w kolejności są cztery śruby M10 mocujące całość od góry.
Tu ważna sprawa. Śruby oryginalnie są zabezpieczone przed samoczynnym odkręceniem przy pomocy kleju.
Następnie ściągamy plastikową osłonkę. Po zdjęciu osłonki mamy dojście do nakrętki samego amorka. Odkręcamy nakrętkę i kolejno ściągamy wszystkie części.
Montaż wiadomo w odwrotnej kolejności.