Warsztat Samochodowy
|
MALUCH problem z zapłonem
|
Witam,
jakis czas temu mój maluch zaczął przerywać w całym zakresie obrotów i gasnąć na wolnych.
Przerwy na swiecy to 0,65mm, a na przerywaczu 0,5mm. Ostatnio próbowałem ustawić zapłon za pomoca żaróweczki podłączonej pod aparat. Ustawiłem na zalecane 10' po czym zakrecilem kolem pasowym i zobaczyłem że raz żarówka zapala się przy 10', a potem inaczej (np 13' lub mniej niz 10'...) Jak bym nie ustawił zapłonu to i tak maluch przerywa i gaśnie, a w skrajnych przypadkach strzela w tłumik... Powiedzcie mi proszę was bardzo czy to że zmienia sie ustawienie zapłonu może wynikać z jakiegoś defektu w aparacie lub gdzie indziej, czy poprostu tak może byc????????????
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Najprawdopodobniej przyczyna był aparat zapłonowy, załozyłem inny i dalej chodził tak samo, ale po przejechaniu kilku km zaczał chodzic zajebiście równo :)
sprawdz wałek rozrządu może ci zęby poszły
co sina peguf tuce
witam sprawdz krzywkę w aparacie zapłonowym czy nie jest zbytnio zaokrąglona,sprawdzaj przerwy na przerywaczu czy są takie same przy kazdym obrocie silnika,stan przerywacza ocen jaki jest,kondensator,zobacz czy niema zbyt duże iskry na przerywaczu,zobacz jeszcze czy są sprężynki w aparacie od regulatora
co jeden to lepszy.. sprawdz platynki,to jako pierwsze!a najlepiej przeloz od kogos sprawny aparat by sprawdzic
ja mysle ze dioda od wolnych obrotow pa ndla i dlatego si e tak jebuie
PIerdzielisz. Zobacz luzy zaworowe, no i zapłon sprwdz czy nie masz czegoś z krzywką. Napewno mocno dokręcasz śruby od podstawy zapłonu? Moye przerywacz konczy zywot?
tak na pewno ma nie być. Jeżeli strzela w tłumik to proponowałbym ustawienie gaźnika
pozdro