facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 385 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Samochodowy

silnik się przegrzewa a went

kryspinpimp89 FSO Polonez Caro

Moj problem polega na tym ze silnik szybko sie nagrzewa i dopiero jak osiagnie 125 stopni wiatrak sie wlacza. w t trasie temp w trasie 90-110 stopni. Na postoju przegrzewa sie i boje sieco bedzie dalej. Wymienłem czujnik powietrza czujnik właczenia wentylatora, płukałem układ prepatatem wymienilem płyn chłodniczy, sprawdzałem wiatrak i termostat sa ok. prosze o pomoc. Bede bardzo wdzieczny.


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (10)

  • 2009-11-02 14:29:41

    pompa wody sprawna w 100%
    Ręce mi opadają :(

  • 2009-11-01 19:39:12

    przed chwila gotowałem w kubku czujniki temp i są sprawne. Pozostaje mi tak jak mówicie zobaczyć do pompy. Idę właśnie się za nią zabrać. Mam nadzieje że rozwiąze to moj problem. Dzięki za pomoc

  • 2009-11-01 17:58:48

    zajrzyj w pompe pare srubek... a mialem podobna sytuacje na wirniku wcale nie bylo piorek czy jak to tam sie zwie ;) i sie grzal do 110-120.poprostu brak obiegu wody .

  • 2009-11-01 11:48:07

    wczoraj zaglądałem do głowicy ale wszystko było ok. nawet wyjąłem chłodnice i sprawdzałem drożność. Pozostała pompa wody ale wydaje mi się że pracuje. Ewentualnie zegary szfankują.Czytałem że winą tego może być modół sterujący. Jak sprawdzić pompę? Przy otwartym zbiorniczku napełniał mi się i płynu nie ubywało. Tzn że jest uszkodzona? a pod ciśnieniem mogła ubywać?

  • 2009-10-31 17:05:03

    myślę że pompa wody tak jak kolega niżej napisał, bo objawy ku temu wskazują...

  • 2009-10-31 15:19:09

    mialem to samo sprawdz pompe wody. pozdr.

  • 2009-10-31 14:42:11

    fisher1 przecież kolega pisał, że to wszystko sprawdzał i wymieniał.

    Bardzo możliwe że zegary Ci przekłamują, w każdym samochodzie pokazują inaczej i nie zawsze 120 stopni to 120 stopni. Możesz tak jak podpowiadał kolega niżej wpakować termometr do zbiorniczka i zmierzyć jaka faktycznie jest temperatura płynu. Uważaj tylko żeby się nie poparzyć :)

  • 2009-10-31 10:06:50

    sprawdz termometrem w zbiorniczku czy plyn ma faktycznie taka temperature. Byc moze masz zanieczysczony uklad chlodzenia i zle odprowdza cieplo. Sproboj jakiegos plynu czyszczacego. dotknij tez czy przy 90, masz gorace wszystkie ruryz chlodnicy jesli nie termostat moze szfankowac

  • 2009-10-31 07:04:42

    czujnik temp przy termostacie tezwymieniłem. a wymiana zegara watpie zeby cos dała ale moge sprobowac

  • 2009-10-30 22:25:01

    podstaw inne zegary może wskaźnik robi Cię w bambuko

Losowe pojazdy

  • Kingway Coliber
  • Honda NSR 125
  • Volkswagen Golf
  • Motobi Sprint
  • Ford Puma
  • Suzuki GS 500

Co robią kierowcy na PJ