Warsztat Samochodowy
|
Żółte tablice
|
Wie może ktoś jakie są zalety i wady posiadania żółtych tablic jaka jest procedura rejestracji na żółtych tablicach i ile to wszystko kosztuje?
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Samochód musi być oryginalny prawie w 100%, samochód musi mieć minimum 25 lat i nie jest produkowany od 15, opinia rzeczoznawcy, itd. Trochę załatwiania. Plus taki że OC wykupujesz okresowo i przegląd jest bezterminowy. Minus taki że żeby pojechać takim autem za granicę musisz mieć pozwolenie konserwatora zabytków. Moim zdaniem ta zabawa jest dobra jak ktoś ma samochód maksymalnie z lat '60. Dla późniejszy modeli jest to średnio opłacalne... no chyba że ma to być pojazd typowo reprezentacyjny.
nie jest własnością państwa ale musi być w stanie idealnym i fabrycznym żeby dostać takie tablice.
wada jazda z prędkością maks 25km/h
Jeśli chcesz mieć żółte tablice to samochód jest własnością państwa, weż to pod uwagę.Ja tak słyszałem....
zabytkiem jeździ sie sporadycznie ze względu na to że musisz mieć pozwolenie od konserwatora zabytków i na podstawie tego pozwolenia wykupione OC
problem jest gdy chcesz jechac na zlot po za granice naszego kraju
Nie opłaca się chyba za bardo. Za dużo z tym zachodu.
Poczytaj tu - www.weteranszos.pl/index.php?s=read_news&nwsid=126 i tu www.weteranszos.pl/index.php?s=read_news&nwsid=25
jezeli chodzi ci o koszty w niemczech to 80e na 5 dni i 24 za sama blache
wady to to że są wielkie koszty jakieś przeglądy itp lepiej na biale