facebook
System PJ
to 129 372 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Samochodowy

Chip czy komputer w passacie?

micoo175 Volkswagen Passat

Mam passata VR5 150km i chce troche podnieść mu moc ale w łatwy sposób bez ingerowania w mechanizmy.chodzi mi o jakies 10-15%.Czy ktoś się zna na komputerach lub Chip`ach?jeśli tak to powiedzcie jak można to zrobć i jakie są tego koszty?pozdrawiam


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (10)

  • 2009-01-16 22:27:08

    to wychodzi na to że passacik zostanie z taką mocą jaką ma bo nie stać mnie na wydatek rzędu 8tys.zł.Kiedy go kupowałem właściciel mówiał że to mało spotykane silniki i raczej dla konesera...aj.

  • 2009-01-16 20:59:33

    nie tyle mało podatne co poważne zwiększenie mocy jest relatywnie znacznie droższe niż w silnikach uturbionych

  • 2009-01-16 19:24:32

    modyfikacje sterownika, odróbka głowicy, poprawiony dolot i wydech da ci około 20KM ale to koszt 4-8 tys zł w zależności od sprzętu i montażu, silniki wolnossące są mało podatne na zwiększanie osiągów...

  • 2009-01-16 17:50:51

    no to mamy mały problem...a może jakiś pomysł jak w prosty sposób troche podnieść moc?oprócz zmiany samochodu oczywiscie:)

  • 2009-01-16 17:25:26

    nie brałem pod uwagi diesli, z prostej przyczyny rozmawiamy tu o silnikach benzynowych, poza tym 100km w budzie ważącej lekką ręką 1500kg to generalnie nie ma czym jechać ;)

  • 2009-01-16 16:27:28

    kolego mylisz sie, tzn. bynajmiej w dieslu 1.9 TDi tak nie jest, NIE CIAGNIE OD DOLU, do 2 tysiecy to nie ma praktycznie czym jechac

  • 2009-01-16 15:20:11

    ps. turbiny nie sprawiają problemów jeżeli potrafimy się z nimi obchodzić czyt. nie pałujemy na zimnym, po pałowaniu pozwalamy turbinie się wychłodzić zostawiając odpalony silnik na luzie na 2-3 min oraz pilnujemy czystości oleju, a turbo dziura to problem raczej zamierzchły dzisiejsze silniki uturbione są tak skonstruowane aby ciągnęły od dołu

  • 2009-01-16 15:15:51

    dlatego że 1.8t posiada bazowo 150km ale modyfikując sterownik można osiągnąć 180 jak i 200km, w silniku VR5 nie ma takiej możliwości z powodu braku turbiny, modyfikacja sterownika w profesjonalnej firmie ( spory koszt ) może dać co najwyżej pare km

  • 2009-01-16 13:03:36

    Dlaczego akurat 1.8t?słyszałem że turbiny sprawiają dużo problemów a przy tym istnieje coś takiego jak "turbo dziura".No te rozwzanie raczej nie wchodzi w grę:-)

  • 2009-01-16 00:13:46

    Mozna przeprowadzic modyfikacje sterownika silnika, jednak nie ma to wiekszego sensu, bo przyrost bedzie znikomy. Rozwiazanie? Sprzedaj tego Paska i kup z 1.8T

Losowe pojazdy

  • Romet Ogar 200
  • Kingway Hooligan
  • Yamaha Aerox 50
  • Fiat 126
  • Keeway Hurricane 50
  • Seat Toledo

Co robią kierowcy na PJ