Warsztat Samochodowy
|
TURBO GOLF II
|
witam. mam pytanie czy w golfie II 1.6TD mozna podkrecic TURBINE tak aby od mniejszych obrotow zaczela gwizdac albo podkrecic ja tak aby bylo bardziej slychac gwizdanie... czy to mozliwe i jak to sie robi jak da rade?? prosze o pomoc
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
no ta metalowa uszczelka to przy podkreceniu tego silnika to podstawa jest ona takze uwazana za sportową a niewiele drozsza od oryginału jest bardzo odporna nawet na maxymalne obciazenia tych silników u siebie tez mam zamiar zamontowac ponieważ wysilenie silnika to po pierwsze awaria uszczelki a potem potrafi rozwalić nawet tłoki chyba ze ktoś ma kute to bez obaw ja kupiłem swojego golfa któremu właśnie od duzego wysilenia nie poszła uszczelka tylko tłoki tylko ze u mnie dodatkowo jest zamontowany intercooler no i turbina była troszke wieksza od silników audi A4 , A6 a jezeli chodzi o MBC to naprawde daje efekt jaki tylko chcemy ale wskaznik turbo to do tego podstawa bo czasem i najlepsze cześci można rozwalić
Właśnie z tą podkładką to różnie jest. zależy ile brakuje od końca rysy po bolcu do max. wycięcia o tyle należy spiłować ją. Ja też całkiem się jej pozbyłem. Wiadomo jak jesteś pewny na swój silniczek to można dać więcej ciśnienia :) w razie padnie uszczelka to najlepiej wymienić na metalową z silnika AAZ pasuje idealnie
ja jezdze na 1,5 bar i sprzegło tez ucieka ;/ plastikowej podkladki nie mam w ogole :P przy takim cisnieniu trzeba uwazac na temperature bo szybko rosnie :D
jak masz KKK to nie trza mieć mbc, regulujesz na samym WG ale wskaźnik to podstawa, bez tego nie kręć bo przedobrzysz :) do tego jak masz pompe z LDA czyli tym "grzybkiem" to odwróć go tak aby bolec był na max wycięciu i podszlifuj tulejkę plastikową. potem dawka w górę i poczujesz moc :) bezpieczne ciśnienie to 1,1 - 1,2bar. U mnie po tych power modach sprzęgło nie wytrzymało :P
wszytsko sie da :D zalezy jaka masz turbine jak masz t3 albo KKK to kup sobie MBC i wpibnasz to na waz w turbie i krecisz cisnieniem dobrze by było gdybys mial wskaznik doladowania zeby wiedziec na jakim jezdzisz cisnieniu podkrecasz jeszcze dawke na pompie i masz wiecej mocy :D a zeby bylo fajnie slychac gwizdanie daj sobie caly wolny wydech ;]