Warsztat Samochodowy
|
mały problem. z chłodnicą
|
witam wszystkich . mam taki problem
kupiłem sobie golfa 2 1.3 benzyna uzupełniłem płyny i mowiono mi że w chłodnicy jest płyn więc dolałem do stanu kilka dni nie odpalałem go i w tem mrozy stał na dworze . jak odpaliłem to po nie wielkiej chwili strzałka temperatury zaczeła przekraczać połowę i włączył się wętylator i ogrzewania zero . czy możliwe że w bloku była woda i czy jak była to czy coś się może stać? piszcie i może macie podobny problem to piszczie co jeszcze może być.
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
mowisz ze byly mrozy jak stal samochod to moze plyny nie byly przystosowane do takiego mrozu jaki byl i poprostu zamarzl plyn...
a nie spieprzył ci po prostu płyn pod samochód? przez chłodnice/nagrzewnice/pompę wody lub któryś przewód? nagrzewnica jest na górze jak schodzi płyn to pierw z nagrzewnicy i nie ma ogrzewania, jakbyś miał wodę w gdziekolwiek w silniku to odpaliłbyś go tylko raz , a drugi po remoncie
wiec tak:
albo miales w silniku wode , albo Twoj plyn byl zbytnio rozcieczony woda.
Doszlo do zamarzniecia plynu. Nie bylo obiegu zewnetrznego wiec silnik z braku chlodzenia zaczal sie grzac a przez chlodnice i nagrzewnice w kabinie nie przeplywa goraca ciesz.
ZROB TAK:
Najlepiej jak wprowadzisz samochod do garazu , poczekasz kilka godzin, spuscisz z chlodnicy plyn i zalejesz nowy.
Mozesz tez spuscic czesc plynu i uzupelnic koncentratem - ALE NIE WIEM CZY KONCENTRATY DOBRZE SIE MIESZAJA.
JESLI NIE MASZ GARAZU to odpal samochod monitorujac temperature i jak sie temperatura zacznie przekraczac 90 stopni to zgas go na kilka minut.
Jesli czynnosc ta powtorzysz kilka razy to samo od temperatury powinno odmarznac.
jak juz Ci sie uda to wymien plyn.
TYLKO WAZNA RZECZ : KONTROLUJ TEMPERATURE I NIE DOPUSC DO PRZEGRZANIA !!!!