facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 385 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Samochodowy

POLEROWANIE FELG

maniieek Volkswagen Polo

witam.chciałem wypolerować sobie felgi al. z rantem,i nie wiem jak sie do tego zabrać.prosze o instrukcje.teraz mam pomalowane.


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (8)

  • 2009-02-12 00:59:00

    Zajmuję się polerowaniem felg i każdych innych elementów wykonanych z alu i stali kwasowej. Tanie ceny, szybkie wykonanie pracy/
    poleralu@o2.pl

    http://poleralu.fotosik.pl
    Zainteresowanym wyśle fotki mojego autorstwa

  • 2009-02-10 10:26:11

    Nie wiem czy ktoś już ci odpisał bo nie ma daty zadania pytania. Podstawowym probleme jest osuniecie farby. Lakiery,przeważnie proszkowe są dwuwarstwowe. Najwazniejszym i decydującym o trwaniu lakieru na feldze jest pokład, Podkład przylega jedynie do lekko matowej powierzchni i tu leży problemy wykonawczy. Jak usunąć z rantu anie z reszty felgi lakier . Można to zrobić gumą ścierną na szlifierce kątowej ,ale najlepiej jeśli NIE MA DUŻYCH obrotów lub ma ich regulacje.Na normalnej tarcza się rozleci! . Pomocna może być polerka do lakieru Chodzi o to aby nie pozacinać powierzchni i brzegów ,,WiC" jest w tym, że trzeba wiedzy jakiej twardości musi być ta tarcza gumowa. . Jeśli już uzyskasz równą i lekko błyszczącą powierzchnie to zmień gumę na twardy dysk filcowy Pokryj go drobno ziarnistą masą polerską I nie przyciskając metodycznie poleruj aż do lustrzanej powierzchni . Super lustro uzyskasz bawełnianymi krążkami i drobnoziarnistą masą do lakierów (renowacyjna). Zmyj rant benzyna ekstrakcyjna (nie Etyliną bo są dodatki) Sprwdź rantu brzeg czy nie ma zadziorów Jesli czujesz coś to papierkiem 1200 na klocku doszlifuj . Znów usuń syfy i teraz pokryj powirzchnie bezbarwnym lakierem zabezpieczającym metal Sam kupowałem taki w Castoramie Trudniej jest usunać tak lakier z wewnętrznej powierzchni między rantem a słupkami felgi. Tam skutkuje szkiełkowanie i proces elektrochemiczny . Widziałem durni co szlifował papierem obrażającą się felgę na podnoisniku przy wolnych obrotach Najlepsi chirurdzy nie potrafią poskładać palców po takich ekspetymentach. Jeszcze jedno nie używaj zmywaczy do farb bo zawierają NaOH agresywny dla stopów aluminium. Tramperpl

  • 2009-02-08 00:15:50

    Zajmuję się polerowaniem felg i każdych innych elementów wykonanych z alu i stali kwasowej. Tanie ceny, szybkie wykonanie pracy/
    poleralu@o2.pl

    http://poleralu.fotosik.pl
    Zainteresowanym wyśle fotki mojego autorstwa.

  • 2009-02-06 01:21:27

    Zacznij od usunięcia lakieru z tych miejsc w których nie chcesz go mieć. Nie rób tego papierem ściernym a np. Scansolem (tanie ustrojstwo pożerające większość lakierów i do tego nie reagujące z aluminium -sprawdzone) bo papierem narobisz mnóstwo rys. Nałóż scansol jakimś pędzelkiem i rozsmaruj. Poczekaj aż lakier zacznie pęcznieć a potem zeskrob go jakimś drewienkiem. Po dokładnym oczyszczeniu felgi w ten sposób spróbuj powalczyć pastą (możliwe że nie trzeba będzie używać papieru). Jeśli jednak pod lakierem aluminium będzie porowate trzeba sukcesywnie ścierać aż do uzyskania równej powierzchni. Z każdym krokiem przechodzimy do co raz to większej ziarnistości (tak jak napisał kolega na początku).

  • 2009-01-10 12:17:00

    Automax do polerki na lustro sie nie nadaje. JA polerwoałem pokrywe zaworów pasta Rekord ktora ma ziomek na allegro. Efekt taki jak w moim profilu widac przy primerce:)

  • 2009-01-10 11:59:29

    PawelekSR pokaż fotki tej polerki...jak mam polerowac wiertarkom lub kontóskom z filcem to wole to robic ręcznie i jeszcze pastom "Auto Max". Ta pasta jest dobra jedynie do przepolerowania powierzchni;)

    Naprawdę Żal.pl;)

    Kilka fotek;):
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e929f04be060e252.html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/30dd73a2f477d731.html

  • 2009-01-09 16:38:02

    najpierw musisz zdjąc lakier z nich(są do tego preparaty), potem papierem sciernym dóżnymi ziarnistosciami, a pózniej polerka maszynowa(np filcem an kontówce lub wiertrace) pastą np; auto max.. Ja tak robiłem na kilku częsciach skuterów i jest ładnie ;)

  • 2009-01-09 15:46:20

    wiec tak, zacznij od tego ze umyjesz felgi aby byly czyste. bierzesz papier ścierny od ziarnistości 600-800 i jedziesz całą felge, zaraz po nim weź papier 1000, następnie 1500 oraz 2000. po około 4 godzinach spędzonych przy jednej feldze zobaczysz zajebisty efekt
    powodzenia

Losowe pojazdy

  • Romet Chart 210
  • Peugeot 406
  • Honda Civic
  • Yamaha YZF-R1
  • Yamaha YZF 600
  • Kymco Grand Dink 150

Co robią kierowcy na PJ