facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Samochodowy

BMW 316 1.9 BEN 2OOOR POMOCY

77cougar BMW 3

SPRAWA JEST POWAŻNA UBYWA PŁYN CHŁODZĄCY...CO KILKA DNI MUSZE DOLEWAĆ NIE WIDAĆ WYCIEKU,OLEJ JEST TAKI SAM NIE MA BIAŁEGO OSADU POD KORKIEM OLEJ ZMIENIONY 2 MC TEMU I STAN JEST TEN SAM,Z TŁUMIKA SIĘ NIE LEJE NIESTETY NIE MA TU KONKRETNYCH MECHANIKÓW KTÓRZY WIEDZĄ CO Z TYM ZROBIĆ KAŻDY WYMIENIŁ BY MI PÓŁ SILNIKA WIEM ŻE POSIADACZE BMW MOGĄ ROZWIĄZAĆ PROBLEM DZIĘKUJĘ ZA POMOC


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (10)

  • 2009-08-30 18:17:55

    FAIR PLAY....POSZŁA USZCZELKA POD GŁOWICĄ...

  • 2009-08-29 22:14:20

    jak slychac bulgotanie to sciagaj glowice na 100 procent... to uszczelka... HONDAR66 ma racje... moze kiedys niefortunnie przegrzałeś silnik? jesli tak to i planowanie sie przyda

  • 2009-08-28 21:13:03

    pewnie uszczelka pod glowica a jak jest rozgrzana to plyn moze uciekad do wydechu i tak wyparuje mozesz miec przylgnie zaworowe juz zjechane najlepiej wez wykrec swiece ustaw 1 cylinder w gornym martwym punkcie i podlacz powietrze z kompresora tylko zeby bylo szczelnie do pierwszego cylindra i zobaczysz czy plyn sie podnosi czy moze gdzies szumi i uchodzi lub wez z rana na zimnym dobrze przegazuj przez okolo 30 sek majac reke na zbiorniczku plynu wyruwnawczego i potem niech ci ktos z gasi odslon reka i zobacz czy jest jakies cisnienie jak tak to na pewno uszczelka pod glowica

  • 2009-08-28 20:59:00

    wszystkie rurki sprawdzone i chlodnica podkladalem na wet karton i byl suchy bez sladow kropli itd

  • 2009-08-28 20:58:09

  • 2009-08-28 20:57:17

    jak dam ostro jej popalic to po 2 dniach musze dolac z 1,5 litra i czasami slychac przy odpaleniu zabulgotanie plymu w silniku

  • 2009-08-28 08:31:43

    kolego pierwsze co to ile ubywa tego płynu? rzeczą normalna jest,ze powoli troche go ubywa,go płyn jest na bazie wody,która odparowywuje. pewnie masz jakis mały wyciek w niewidocznym miejscu(np na łaczenie z nagrzewnica) sprawdz to a dopiero potem mysl ze o uszczelka.jak napiasł karolek 727 moze delikatnie puszcza na cylindry,i tego długo tak nie odczujesz. sprawdz ciśnienie na cylindrach,i bedzie wszystko jasne.nie kupuj zadnych uszczelniaczy chłodnic bo to jest do dupy,i bedzie ci sie potem grzała. lepiej zlikwiduj przyczyne wycieku.
    pozdro

  • 2009-08-27 22:53:36

    zobacz gumową uszczelkę ze zbiorniczka wyrównawczego, może puszczać, po za tym możesz uszczelnić dodatkowo chłodnice płynem do uszczelniania, w najgorszym wypadku jedź na komputer sprawdź kompresje i uszczelniacze, bo może sprawa tkwić w mechanice silnika, w uszczelce pod głowicą która często szczela.w razie czego możesz zajrzeć też na strone www.BMW-Zone.pl gdzie znajdziesz fachowe porady dotyczące samochodów marki BMW. Pozdrawiam!

  • 2009-08-27 22:08:02

    to zalezy ile ci kolego uywa tego plynu moze byc tak ze gdzies delikatnie puszcza na cylindry a tego nie odczujesz jedynie ze bedzie nieco slabszy a z rury nie bedzie ci sie lalo tylko parowac bedzie

  • 2009-08-27 21:33:39

    może być głowica... trzeba zplanować... lub gdzieś szlauszek albo chłodnica gdzieś puściła... jest płyn do chłodnic, uszczelniający. nigdy nie próbowałem ale można spróbować...

Losowe pojazdy

  • Honda VTX 1300
  • FSO Polonez Caro
  • Romet Pony 50
  • Aprilia Af1 Futura 125
  • Honda CBR 600
  • Opel Corsa

Co robią kierowcy na PJ