Chip? Nie bądźmy śmieszni - jedyne co tam widze sens robić to większy cooler z jak najmniejszą ilością kolanek i mbc a jak mbc zabraknie to metalowa samozaciskówka na jednym z węży do mbc ;). Przydałby sie też wskaźnk boost coby nie przegiąć pały z kręceniem;). Koszt systkiego co wymieniłem to około 600zł. Pozdrawiam
Możliwości na podniesienie mocy jest wiele. Najlepiej jakiś chip, lub swap na benzynowca jeżeli masz na to fundusze i nie jest to za bardzo skomplikowane
Hahaha jak chcesz więcej mocy to jeździj na Vervie a nie na oleju do frytek. Może wyremontuj najpierw silnik apotem zacznij modzić, a z tym syczeniem to możliwe że zawór podciśnieniowy
możesz podnieść dawkę paliwa i ciśnienie doładowania tylko musisz zamontowac wskaźnik żeby mieć kontrolę nad ciśnieniem żeby uszczelki nie wydmuchało :P muszę u żonki zajrzeć jak to tam wygląda ta turbinka czy potrzeba MBC żeby ciśnienie dać w górę czy da się jak w KKK K24. Masz silnik oplowski czy isuzu?
ja bym proponowal swap silnika,poniewaz jak kolega nizej pisze,straszne koszta sa,i efekt marny :/ lepiej wydac na wiekszy silnik i cieszyc sie moca :) i najlepiej benzynke :)
Chip przy tym silniku ? Chyba zegarka :P Kolego to starej konstrukcji diesel, jeśli zwiększanie mocy to tylko mechaniczne przeróbki, większe turbo, wtryski, cooler, dolot, wydech, pompa, później zestrojenie tego wszystkiego... Czy jest sens wydawać kupe kasy dla paru koni więcej ? Ja bym się w dłubanie tego silnika nie bawił
Chip? Nie bądźmy śmieszni - jedyne co tam widze sens robić to większy cooler z jak najmniejszą ilością kolanek i mbc a jak mbc zabraknie to metalowa samozaciskówka na jednym z węży do mbc ;). Przydałby sie też wskaźnk boost coby nie przegiąć pały z kręceniem;). Koszt systkiego co wymieniłem to około 600zł. Pozdrawiam
Możliwości na podniesienie mocy jest wiele. Najlepiej jakiś chip, lub swap na benzynowca jeżeli masz na to fundusze i nie jest to za bardzo skomplikowane
Hahaha jak chcesz więcej mocy to jeździj na Vervie a nie na oleju do frytek. Może wyremontuj najpierw silnik apotem zacznij modzić, a z tym syczeniem to możliwe że zawór podciśnieniowy
Mam jeszcze takie pytanie niekiedy zdarzy sie tak ze jak odpale to zacznie syczec turbina i odrazu wchodzi na obroty
Oplowski silnik mam
możesz podnieść dawkę paliwa i ciśnienie doładowania tylko musisz zamontowac wskaźnik żeby mieć kontrolę nad ciśnieniem żeby uszczelki nie wydmuchało :P muszę u żonki zajrzeć jak to tam wygląda ta turbinka czy potrzeba MBC żeby ciśnienie dać w górę czy da się jak w KKK K24. Masz silnik oplowski czy isuzu?
ja bym proponowal swap silnika,poniewaz jak kolega nizej pisze,straszne koszta sa,i efekt marny :/ lepiej wydac na wiekszy silnik i cieszyc sie moca :) i najlepiej benzynke :)
Chip przy tym silniku ? Chyba zegarka :P Kolego to starej konstrukcji diesel, jeśli zwiększanie mocy to tylko mechaniczne przeróbki, większe turbo, wtryski, cooler, dolot, wydech, pompa, później zestrojenie tego wszystkiego... Czy jest sens wydawać kupe kasy dla paru koni więcej ? Ja bym się w dłubanie tego silnika nie bawił
A nie wie ktoś czy turbina od omegi 2.5td podeszla by i czy zwiekszyło by to moc
moze być chip, układ dolotowy, układ wylotowy, tak jak piszesz większa turbina, albo intercooler;d