facebook
System PJ
to 129 371 pojazdów na 669 380 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Samochodowy

escort 1.8 td kopcenie

wueska91 Ford Escort

witam mój ojciec ma problem z fordem escortem 1.8td 97r, przy odpaleniu kopci, na wolnych obrotach nierówno chodzi, gdy włancza sie turbo problem przestaje istnieć, oleju bierze ani grama, wtryski nie leją, turbo dobre i wszystko inne, więc w czym tkwi problem, prosze o pomoc


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (23)

  • 2009-09-25 19:27:51

    kazdy diesel musi zakopcic
    Wiec sprawdz sobie swiece zarowe

  • 2009-08-14 18:42:16

    mamy rozwiązanie zagadki, jednak to był rozrząd i za duże ciśneinie we wtrysku jeden mechanik oszukal że to sprawdzał i lipa, dopiero emerytowny dziadek podołał wyzwaniu

  • 2009-08-14 10:23:46

    już prawie 2 tyg jeżdze po mechanikach, podłanczają do tych kumputerów i nic
    -wtryski przeczyszczone
    -świece,kompresja itp sprawdzone
    -ERG wymienione
    -pompa sprwana



    jedynie filtr paliwa został lol, ojciec mowił żeby to na wstępie wymienić ;]

  • 2009-08-11 15:04:49

    A to ty mowisz to tych pierwszych vagowskich silnikach TD, no to jest zwykly TD z intelcoolerem tak jak to ma miejsce w fordzie z tym ze ford zmodyfikował swojego TD bo nie mogl uzywac silnika od niemcow bo to byl ich silnik ale w jakim stopniu nie wiem bo nie wgłębiałem sie w tą wiedzę

  • 2009-08-11 14:47:13

    chodziło mi o VAGowskie TD a dokładnie TDic a nie TDI to chyba jest różnica nie?

  • 2009-08-11 08:14:33

    No i widac ze sie wcale nie znasz fordowski TD to zwykly Turbo Diesel, natomiast VW to TDI, no wlasnie nie bedzie pompować czyli tak jak by turbo nie bylo wiec w czym robisz problem ?
    I wyobraź sobie ze to wlasnie nazywa sie turbo dziura, no ale dobra jak sie tak znasz na fordach to zapraszam na http://www.mondeoklubpolska.pl tam sobie z toba chetnie pogadam i mysle ze nie tylko ja

  • 2009-08-11 04:59:32

    dobra skończmy ten temat bo juz mnie Twoja gadka drażni. sie nie włączy się nie włączy, włączy się jak uruchomię silnik, tylko jak będę go bujał do 2tyś to nie będzie pompować

  • 2009-08-11 04:57:34

    co za różnica czy Ford czy VW? TD to TD i każdy działa tak samo.

  • 2009-08-10 22:05:04

    Wiesz co pogadamy jak przejedziesz sie escortem lub mondeo z tym silnikiem i spróbujesz go rozkręcić nie przekraczając 2 tys i się przekonasz ze turbina sie nie włączy

  • 2009-08-10 21:42:05

    kręci się = pracuje, jedni wiedzą swoje inni swoje. Nie mów że mam wraki bo każdy ma takie auto na jakie go stać

  • 2009-08-10 11:44:48

    adi87 - ty sie ośmieszasz i tyle, samochod ponizej tych 2 tys jest mułowaty bo turbina nie kreci sie z pelna moca i przestan dawac ten glupi przyklad z silnikiem bo innyego nie potrafisz wymyślić, skończ juz te swoje gadanie bo na oczy nie widziales TD z forda wiec sie nie odzywaj, co do mocy no to ze wytwarza ta mala moc to nie ma znaczenia ona jest nie wyczuwalna i nic nie daje, a tepy to mozesz powiedziec do siebie i nie obrażaj innych bo znac to ty sie moze znasz ale na samych wrakach ktore masz w profilu

  • 2009-08-10 10:19:47

    Pierwsza rada ja miałem tak w mercedesie to jeden przewód od pompy sie odłączył z rana gdy odpalałes to szarpał silnik i strasznie dymił nie miał równych obrotów,niewiem jak w fordzie ale słyszałem że gdzieś koło pompy jest jakas chujnia która odcina i załacza odpalenie,może świeca żarowa jest któraś padnieta jak zimny to szarpie i nierówno chodzi ale jak ciepły to tak samo sie dzieje???

  • 2009-08-10 05:18:37

    miałem TD co prawda nie Forda ale zasada taka sama. kreci się=pracuje. Mówie Ci odpalisz auto to też powiesz że nie pracuje, ponieważ nie wytwarza mocy (wytwarza ale bardzo małą) jakiś tępy jesteś czy co??

  • 2009-08-09 13:33:04

    adi87 - to ze sie kreci ponizej tych 2 tys to wiadomo ale jak nie wytwarza odpowiedniej mocy to tak jak by turbo nie bylo wiec nie chrzan bo jak na oczy nie wiedziałeś tego silnika i nie jechałeś tym samochodem to przestań gderać

  • 2009-08-09 09:14:30

    turbo dziura nie oznacza że turbina stoi. nie działa = stoi wirnik. Jak odpalisz auto i zostawisz na postoju to też powiesz że silnik nie pracuje bo auto nie jedzie? przecież jak odpalisz to już pierwsze spaliny wprawiają wirnik w ruch więc turbina pracuje. A to że przy określonych obrotach czuć jej działanie (ciśnienie) to już osobna sprawa. Także nie pier..l że wąż ma kolana. Sory wiem że nie tego problem dotyczy ale jak widze teksty typu turbo nie działa to mnie krew zalewa

  • 2009-08-09 00:01:09

    karmelo1920 - Jak nie wytwarza znaczy ze nie pracuje i kropka, jak nie wiecie co pisac to nie piszcie, ten silnik ma turbo dziure i tyle

  • 2009-08-08 23:07:39

    A mieliście może pasek rozrządu wymieniany? Szwagier miał tak samo, dopiero po poprawnym ustawienu jest ok.

  • 2009-08-08 20:26:03

    Turbosprężarka pracuje przez cały czas ale poniżej tych 2-3 tysięcy obrotów nie wytwarza ona odpowiednio wysokiego ciśnienia.

  • 2009-08-07 19:13:08

    Kolego adi87 nie pisz głupot bo turbo nie działa cały czas tylko od 2 tys obrotów w gore

  • 2009-08-07 15:30:45

    wtryski nie leją, było sprawdzane u mechanika, a turbo sie włancza przy ok 3000 obrotów

  • 2009-08-07 13:49:39

    P.S Nie tankuj bioesterolu, gdyż powoduje to wzmożone kopcenie i dobija wtryski.

  • 2009-08-07 13:46:32

    Napewno leje ktorys wtrysk mam to samo. Czasami chodzi równo, a czasami zacznie nierówno chodzić i kopcić - leją wtryskiwacze.

  • 2009-08-06 23:31:09

    co rozumiesz przez pojęcie "gdy włącza się turbo"? przecież turbo chodzi cały czas... Objaw który opisujesz wskazuje właśnie na wtryskiwacze. Daliście gdzieś je do sprawdzenia? piszesz że nie leją ale ja tu innego wyjścia nie widzę

Losowe pojazdy

  • Yamaha DT 80
  • Simson S51 Enduro
  • Piaggio Typhoon 50
  • Aprilia RS 125
  • Volkswagen Golf
  • Ford Fiesta

Co robią kierowcy na PJ