Warsztat Samochodowy
|
Stuki w głowicy Alfa 156 1.8 T
|
Witam otórz moj problem polega na tym jechałem no i zgasła , wiec uruchomiłem ponownie i kontrolka cisnienia oleju juz nie zgasła i zaczeły sie stuki w głowicy zaraz szybko zgasiłem i zatrzymałem temperatura płynu ok oko 90 C no i zauwazyłem wyciek oleju od strony rozrządu no oczywiscie poziom oleju krytyczny ciupke na bagnecie go było poziom płynu chłodniczego wporządku czyli sie nie przegrzał scholowałem wlałem nowy olej i stuki jak byly tak sa pewnie szklanki , co wy o tym myslicie , napiszcie
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
kontrola oleju mogła migać takze przez uszkodzony czujnik oleju a tak jak to u mnie przez nierówną prace jednego z tłoków poprostu spalanie oleju taeraz ma igielke i nie boje sie kolejnych modyfikacji w celu zwiekszenai mocy wazne poprostu jest uzycie wzmocnionych elementów silnika
ja mialem w swoim silniku diesla vw golf 2 1.6 TDic no z wieksza turbina niz orginalnie taki problem ze takze było słychać stuki jakos na tym jeżdziłem silnik po małych przeróbkach był za mocno wysilony i orginalne tłoki okazły sie za słabe wiec zaczęły pękac zauwarzyłem to gdy podczas wyminu oleju na filtra i uszczelki miski olejowej gdyz było widać delikatny wyciek w po spuszczeniu strego oleju zdjeciu starego filtra i zdemontowaniu miski wewnątrz niej znajdowły sie aluminiowe kawałki metalu a gdy przyświeciłem w blok silnika jeden z tłoków był w połwie rozsypany wraz z jego korbowodem naprawa tego nieopłacalna a ja poprostu zmieniłem silnik
pewnie szlag trafil panewki i zaaz korba wyjdzie bokiem
Stuki w silniku na dobrą sprawe mogą być od wszystkiego, jedyna możliwość żeby postawić 100% diagnoze to rozebrać silnik, ale skoro kontrolna oleju nie zgasła i zaczęło stukać, to mogło tam narobić niezłego kipiszu.