facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 385 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Samochodowy

FIAT 126P

colin1984 Fiat 126

WITAM MAM TAKI PROBLEM Z SILNIKIEM I NIE MOGĘ SOBIE Z NIM PORADZIĆ A MIANOWICIE STRASZNIE SZYBKO SIĘ GRZEJE PO 4 KILOMETRACH JEST BARDZO GORĄCY AŻ NIECH JECHAĆ TRACI MOC I TO PRZY SPOKOJNEJ JEZDZIE WYMIENIŁEM PIERSCIENIE PANEWKI OLEJ CASTROL 15W40 WENTYLATOR W 100% SPRAWNY,MISKA OLEJOWA NIE POZAGINANA ZAWORY WYREGULOWANE ŚĄCE20 WYDECHOWE25 ZAPŁON USTAWIONY NA 13 STOPNI WYPRZEDZENIA GAZNIK WYREGULOWANY,GŁOWICA SCIETA 5MM WAQŁEK IRECO4,MACIE.


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (13)

  • 2009-08-27 15:45:04

    A masz dobra kompresje? Nie kantują ci rurki głowicy? Nie syczy z prawej strony głowicy?

  • 2009-07-28 16:41:03

    A moze to zaplon za mocno przestawiony?? Bo 13 stopni wyprzedzenia to chyba troche ze duzo

  • 2009-07-07 20:41:15

    termostat się nie otwiera :0

  • 2009-07-07 08:22:36

    Z tego co widzę to kolega dosyć extremalnie używa malca więc ja proponował bym zdjąć obudowę termostatu i dorzucić chłodnice oleju.

  • 2009-07-06 22:46:36

    czas zmienić wóz :)

  • 2009-07-06 21:12:11

    no ja tez glowice wykluczam ale tu niektorzy twoerdza ze tloki bily po siwecach i teraz sie zacieraja he to jakies tez mocne siwece musze byc ze po uderzeniu tloka podaja nadal iskre:)

  • 2009-07-06 20:32:51

    to nie bedzie wina planowania glowicy! co prawda 5 mm to duzo,ale jest mozliwe! ja obstawiam na termostat zdecydowanie

  • 2009-07-06 19:43:09

    ale kuzwa jakby mial za duzo zciete to by tlok jebnal mu raz w swiece i bylob y po zabawie chyba nie??

  • 2009-07-06 13:45:21

    G..wno sie zanacie. Do glowicy 5mm trzeba miec frezy na tlokach i nic sie nie dzieje. Co do samego grzania sprawdz termostat to raz (albo zdejmij wogole obudowe termostatu calkiem). Potem sprawdz mieszanke, jesli to nie pomoze sprawdz czy pasek klinowy sie nie slizga, nastepinie sprawdz czy pompa oleju dobrze dziala i czy gora silnika jest dobrze smarowana

  • 2009-07-06 08:34:50

    witam kolega napisał że 5mm to za dużo wcale nie 1 albo 2 mm no to winy samochodzie a nie w maluchu widziałem nie które maluchu jezdziły na splanowanych głowicach 6 i 7 mm

  • 2009-07-05 22:47:06

    nie mow ze 1 czy 2mm ja mam splanowana 3mm i wszystko jest jak w najlepszym pozadku wiec tez jesli sie nie znasz to nie pisz a po drugie jesli udezylby tlok w swiece to nie sadzisz ze jesli by je uszkodzil to auto by nie odpalilo??

  • 2009-07-05 21:40:25

    jak ściąłeś głowice 5 mm to gratulacje. Tłoki pewnie biły po świecach, a co za tym idzie to się pewnie uszkodziły, więc silnik się zaciera. (Głowicę się planuje od 1 do 2mm.

  • 2009-07-05 20:06:13

    głowica ścieta 5mm?!!!! zwariowałeś!!!

Losowe pojazdy

  • Polaris Trail Blazer 250
  • MZ ETZ 150
  • Seat Toledo
  • Mazda MX- 6
  • Renault Megane Coupe
  • Peugeot 307

Co robią kierowcy na PJ