Warsztat Samochodowy
|
Suchz start FSO P. Pomocy.
|
NIe wiem co sie dzieje od jakiegos czasu mam problem ktory polega na dluzszam kreceniu rozrusznikiem ok 2-3 sekundy i silnik dopiero odpali. Trzeba mu pomagac dodawajac gazu.Z rana za pierwszym lecz na cieplym jest taki problem. Polonez 16 gsi 98r wielowtrysk na benzynie.nie wiem czy wymiana swiec cos da. Wymienilem przewody wn swiece ngk v line. czyscilem wtryski uszlachetniaczem i nic. Pomozcie prosze!
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
tak wielo punktowiec
w polonezie przynajmniej moim atu z 98 ostatnio musialem wymienic komputer bo zle sterowal dawka paliwa wiec moze to i jest u ciebie? a masz go na wielopunktcie?
hm a jak jest zaplon elektorniczny to co w nim moznazrobic? chyba nic :/
zapłon bym stawiał
"Piotrek147" d;aczego chcesz szukac winy w rozruszniku skoro po opisie sytuacji widac ze nie chodzi o rozrusznik skoro rozrusznik kreci to jest ok ja bym raczej poszukal winy w zaplonie albo tak jak mialem w malcu w zaworach zle ustawione luzy zaworów moga powodowaly identyczna sytuacje tyle ze u mnie przy mocno rozgrzanym silniku musialem mocno dlugo krecic aby odpalil
hm jesli chodzi o rozrusznik to ostatnio szczotki wymienialem przy okazji wymiany uszczeli glowicy. no nie wiem juz sam co jest. dzieeki za odp bede musial sam poprobowac metoda prob i bledow bo widze ze nasi koledzy nie swieca wiedza na temat polonezow. szkoda
"Cudze chwalicie a swego nie znacie" :P he he niestety taka prawda (smutna)
Może to być np. wadliwy bendiks lub szczotki warto żeby były polskie a nie jak to bywa koreańskie. Warto sprawdzić przewód jeden jedyny który wychodzi z rozrusznika. Może buć np zsunięty i trzeba go założyć do końca tak żeby zaskoczył, warto też jego końcówkę psiknąć elektrosolem bo może być zaśniedziała końcówka. Może być też tak że trzeba go wymienić bo np osłonka pękła i następuje przebicie lub przetarł się w jakimś miejscu.