najpierw musisz dolutowac Kondensator chyba 220 nano faradow (pzreczytaj na tym jaki masz na obrtku bo moge sie mylic i wlutuj rownolegle o tej samej p[ojemnosci bo inaczej bedzie ci zanizal bedzi epkazywal gora 3,5 tys ) a potem zasilanie + i - i zostaje ci jeden kabel ktory podlaczasz do wsowki na cewce mozesz podlozyc kabel pod ta wsowke od kabla ktory idzie do zaplonu i wtedy jest wszystko git i kreci sie do 6,5 okolo zalezy od malucha jezeli jest to obrotek wyciagniety z tablicy to z tylu masz oznaczone ktory kabel jest od czego gdyby cos to pisz na 9546843
przy cewce, masz taka wtyczke z dwoma kabelkami (zołty i czerwony) o ile pamietam.do ktoregos z nich sie podłacza.bo sam miałem w elegancie podłaczony ;)a masz przerobiony ten obrotek ??
Na 4 stronie w warsztacie fiat 126 (warsztat PJ oczywiście) jest już podobny temat: obrotomierz tam jest o tym obrotku.
poczytaj na forach malego fiata na kazdy bylo to walkowane 100 razy. A co do kondensatora to musi miec o polowe mniejsza pojenosc
najpierw musisz dolutowac Kondensator chyba 220 nano faradow (pzreczytaj na tym jaki masz na obrtku bo moge sie mylic i wlutuj rownolegle o tej samej p[ojemnosci bo inaczej bedzie ci zanizal bedzi epkazywal gora 3,5 tys ) a potem zasilanie + i - i zostaje ci jeden kabel ktory podlaczasz do wsowki na cewce mozesz podlozyc kabel pod ta wsowke od kabla ktory idzie do zaplonu i wtedy jest wszystko git i kreci sie do 6,5 okolo zalezy od malucha jezeli jest to obrotek wyciagniety z tablicy to z tylu masz oznaczone ktory kabel jest od czego gdyby cos to pisz na 9546843
przy cewce, masz taka wtyczke z dwoma kabelkami (zołty i czerwony) o ile pamietam.do ktoregos z nich sie podłacza.bo sam miałem w elegancie podłaczony ;)a masz przerobiony ten obrotek ??