juz wiem... trzeba rozpiąc rozrząd i odkręci koło pasowe i te od rozrządu i wtedy zmiana simeringu. a okazało się że pompa olejowa była nie dokręcona brak jednej śróbki i lało sie na pasek to nie był simering. dokręciłem tylko bo myślałem że to pomoże i chlapie coraz mniej ale niewiem czy to wystarczy pewnie będe musiał załozyc nową uszczelkie po pompe olejową i od razu pod miskie.
Jak będziesz zakładał nową uszczelkę pod pompe to i zimering chyba będziesz musiał wymienić. Ja tak zrobiłem u siebie. Pozdrawiam
juz wiem... trzeba rozpiąc rozrząd i odkręci koło pasowe i te od rozrządu i wtedy zmiana simeringu. a okazało się że pompa olejowa była nie dokręcona brak jednej śróbki i lało sie na pasek to nie był simering. dokręciłem tylko bo myślałem że to pomoże i chlapie coraz mniej ale niewiem czy to wystarczy pewnie będe musiał załozyc nową uszczelkie po pompe olejową i od razu pod miskie.
u mnie w calibrze trzeba bylo zwalic miske olejowa i pompe oleju. roboty bylo strasznie duzo... powodzenia
ja bym rozkrecil.pozdro