nie odkręca się wlewu płynu chłodzącego na gorącym silniku, normalne że wtedy bedzie uciekać bo z fizyki wiadomo że ciecz pod wpływem temperatury się rozszerza. z korku jest taki zaworek cisnieniowy i on powinien regulować ciśnienie w układzie.
a w zbiorniczku rośnie poziom płynu?? bo to raczej tak już musi być jeśli nie wzrasta. ja też tak mam. odkręce - syczy, tryska i lekko się unosi, lekko bo to przez cisnienie jakie się wytwarza w układzie chłodzenia.
nie odkręca się wlewu płynu chłodzącego na gorącym silniku, normalne że wtedy bedzie uciekać bo z fizyki wiadomo że ciecz pod wpływem temperatury się rozszerza. z korku jest taki zaworek cisnieniowy i on powinien regulować ciśnienie w układzie.
artur_z1112 co ma cylinder do grzania sie silnika??!! albo uszczelska pod glowica po prostu nie ma chlodzienia i mu wode gotuje
pewnie termostat walniety nie wlacza ci wiatraka przy chlodincy moj kolega mial tak w vectrze
To była uszczelka na 100% a nie na 99,9 % pozdro!!! ):):)
uszczelka pod głowicoł 99i9 procent
albo uszcelka pod głowicą albo pęknięty cylinder... wspólczuję... miałem to samo w cc...
ale tryska i to porządnie!!! kedyś tak nie było, odkąd przyjechałem z niemiec to mi się tak zaczeło dziać!!! pomocy!!!
a w zbiorniczku rośnie poziom płynu?? bo to raczej tak już musi być jeśli nie wzrasta. ja też tak mam. odkręce - syczy, tryska i lekko się unosi, lekko bo to przez cisnienie jakie się wytwarza w układzie chłodzenia.