Np: planowanie głowicy, szlif zaworów, strumienica przelotowa i końcowy sportowy wydech np: mugen. Trochę mocy przybędzie na pewno. To też zależy jaki ma przebieg bo jak mały to nie warto tego robić. Ale jak ma np powyżej 100 tys km to polecam.
przelotowy wydech 2 cale razem z kolektorem barankiem, dolot z nadmuchem, zmiana wtryskow np od vectry 2.5, zmienic pompe od jakiegos 2.0 (wydajniejsza), a pozniej caloscią jechac na chip :) powinno wpasc sporo kucy ale to co napisalem nie jest tanie :P a jesli chcesz miec naprawde duzo kucy to zrob swapa :)
pzdr
pzdr
Np: planowanie głowicy, szlif zaworów, strumienica przelotowa i końcowy sportowy wydech np: mugen. Trochę mocy przybędzie na pewno. To też zależy jaki ma przebieg bo jak mały to nie warto tego robić. Ale jak ma np powyżej 100 tys km to polecam.
przelotowy wydech 2 cale razem z kolektorem barankiem, dolot z nadmuchem, zmiana wtryskow np od vectry 2.5, zmienic pompe od jakiegos 2.0 (wydajniejsza), a pozniej caloscią jechac na chip :) powinno wpasc sporo kucy ale to co napisalem nie jest tanie :P a jesli chcesz miec naprawde duzo kucy to zrob swapa :)
pzdr
pzdr
Podobne tematy już były. Nie da się tanio podnieść mocy, myślę że wmiare najtańsza jest turbinka :)
wywalić wszystko ze środka co się da :P - czyli poprostu odciążyć auto.