nie pisałbym gdybym nie miał funduszy... :ADs w planach jest 35 zl;] wiec o nic sie nie martwie;] skoro sie da to to nic tylko zabrac sie do roboty;] w poniedziałęk zaczynam projektowanie karoserii;] thx za porady;]
Dało by rade. Czemu nie. Z tym że własnie jak już koledzy pisali problemów z tym bedzie w pizdu. Ja mam w swoim silnik z punto I 1.2 8v i skrzynie 5-ke od skody rapid. Silnik ma fabrycznie 75KM + turbina. Coś koło 100KM wyciśnie. taki silnik kosztuje koło 1000zł z osprzętem. Do tego musisz dokupic łapy silnika (130zł) poduszki silnika (130zł) I flansze (przejściówke silnik-skrzynia) 450zł. Chyba że chcesz z fabryczną skrzynią to wtedy flansza kosztyje chyba 240zł. No i oczywiście chłodnica, przewody no i robota. Ja dużo sam robiłem to zmieściłem sie w 4000zł. I radze wtedy zmienic przeguby na jakies z innego auta. (lub zamiast zabieraka dac drugi przegub. Trzeba dłuższe śruby ale jest bardziej wytrzymałe.) nie bawił bym sie z motorkiem z hondy.
Powodzenie i pozdro!
Dobranocka juz byla.
Zastawa/Fiat i to tyle co mozesz sobie wsadzac. Reszte mozesz sobie wsadzic - w du.pe. Raz ze cie na to nie stac, a dwa ze pojezdzi to tydzien, a trzy ze sie na tym nie znasz.
wszystko da rade, ale dobór silnika bezsensowny bo ten motor jest drogi jak cholera, lepiej wsadzić coś tańszego np. 4g92 z colta ca0 113hp i 140nm z malucha zrobi potwora a kupisz zdrowy za 700 zł
powodzenia !!
nie pisałbym gdybym nie miał funduszy... :ADs w planach jest 35 zl;] wiec o nic sie nie martwie;] skoro sie da to to nic tylko zabrac sie do roboty;] w poniedziałęk zaczynam projektowanie karoserii;] thx za porady;]
Tu masz linka z tymi częściami:
http://www.trs-racing.pl/
Znajdziesz tu wszystko na ten temat!
Dało by rade. Czemu nie. Z tym że własnie jak już koledzy pisali problemów z tym bedzie w pizdu. Ja mam w swoim silnik z punto I 1.2 8v i skrzynie 5-ke od skody rapid. Silnik ma fabrycznie 75KM + turbina. Coś koło 100KM wyciśnie. taki silnik kosztuje koło 1000zł z osprzętem. Do tego musisz dokupic łapy silnika (130zł) poduszki silnika (130zł) I flansze (przejściówke silnik-skrzynia) 450zł. Chyba że chcesz z fabryczną skrzynią to wtedy flansza kosztyje chyba 240zł. No i oczywiście chłodnica, przewody no i robota. Ja dużo sam robiłem to zmieściłem sie w 4000zł. I radze wtedy zmienic przeguby na jakies z innego auta. (lub zamiast zabieraka dac drugi przegub. Trzeba dłuższe śruby ale jest bardziej wytrzymałe.) nie bawił bym sie z motorkiem z hondy.
Powodzenie i pozdro!
no z tego co ja sie orjentuje to jusz taki maluszek jezdził po naszych drogach z takim silnikiem
kazdy potrafi tylo krytykowac a sam nic nie umie pokazac
hahaha co za pomysł :/
Jak widzę takie pomysły to mam wrażenie, że jestem na forum bravo.. Boże skąd się tacy ludzie biorą :/
Chcę zostać szejkiem !
Ale trzeba zejść na ziemię.
Jest kilka powodów dla których to prawie awykonalne i pozbawione sensu. Trzeba znać tylko podstawy mechaniki i budowy pojazdów. To nie klocki lego.
arek a dlaczego w dupę wszystko można wsadzic co się chce
Dobranocka juz byla.
Zastawa/Fiat i to tyle co mozesz sobie wsadzac. Reszte mozesz sobie wsadzic - w du.pe. Raz ze cie na to nie stac, a dwa ze pojezdzi to tydzien, a trzy ze sie na tym nie znasz.
dokładnie, VTI z civica to koszt kilku tysięcy zł...
a może 1,2 turbo z punto....
wszystko da rade, ale dobór silnika bezsensowny bo ten motor jest drogi jak cholera, lepiej wsadzić coś tańszego np. 4g92 z colta ca0 113hp i 140nm z malucha zrobi potwora a kupisz zdrowy za 700 zł
polak potrafi ,, tylko czy chcesz go planczyc z fiatowska skrzynka czy umiescic centralnie