Warsztat Samochodowy
|
CIĘŻKO ODPALA GDY GORĄCY
|
WITAM !!!
Mam teraz taki problem:
Kiedy silnik zimny, (nawet jak stoi samochód na mrozie) - odpala bez zadnych problemów - sekunda i pracuje.
ALE KIEDY MOCNO NAGRZANY SILNIK SIE ZGASI TO WTEDY PO KILKUNASTU SEKUNDACH WSKAZNIK TEMPERATURY Z 90 STOPNI WZRASTA NA JAKIES 110 I PONOWNIE CIEZKO GO ODPALIC.
TZN ROZRUSZNIK KRECI ALE BAAARDZO CIEZKO - TAK JAKBY NIE MIAL SILY (AKUMULATOR NOWY I SPRAWNY).SILNIK ZROBI Z POL OBROTU, POTEM STAJE NA JAKAS SEKUNDE POTEM PONOWNIE TROCHE SIE OBROCI I ZNOWU STAJE - TAK CALY CZAS - NIEKIEDY ODPALA W TAKI SPOSOB.
PO KILKU MINUTACH JAK SILNIK NIECO OSTYGNIE ZNOWU ODPALA JAK NOWY - TYLKO NA GORACYM SA PROBLEMY.
CO TO MOZE BYC???
CZY ROZRUSZNIK SIE NAGRZEWA I MOCNO OBCIERA WIRNIK O STOJAN CZY MOZE TLOKI PUCHNA OD TEMPERATURY I STAJA - A MOZE JESZCZE INNA PRZYCZYNA JEST???
JESZCZE RAZ [PODKRESLAM ZE AKUMULATOR NOWY I NA 100% SPRAWNY , ALTERNATOR TEZ DAJE ODPOWIEDNIE NAPIECIE.
Z GORY WIELKIE DZIEKI ZA PORADY !!!
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
A JEDNAK ROZRUSZNIK - TULEJKI PUCHLY I STAWALY DEBA - ZALOZYLEM NOWY ROZRUSZNIK I JEST GIT !!!
możliwe ze masz termostat padnięty i nie otwiera przepływu bo nie powinien tak być a jaki problem z tym możliwe ze te tłoki ale to mało realne bo już byś go dawno zatarł jak by tak było
rozrusznik nie ma raczej nic do temp silnika, nie zwiekrza jego oporów itd, ba! nawet nagrzany silnik łatwiej odpalić bo olej jest rzadszy i aku doładowany, przez to powinien kręcić dużo szybciej, i łatwiej zaskoczyć, twój problem tkwi ewidentnie w silniku, możliwe że tłoki puchną i stawiają większy opór, wał się ciężko obraca i gaśnie i nie chce odpalić, pisałeś ze wskaźnik pokazuje 110 stopni także usterki szukał bym w układzie chłodzenia
na złom haha