facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

obtory silnika

gustaw50 Romet Ogar 200

Jest to dziwna sprawa: kiedy silnik nie jest odpalany załóżmy 1 dzień i jak go już odpalę, to dostaje maksymalnych obrotów, więc muszę je zmniejszyć na lince gazu bądź gaźniku, no i jest dobrze. Ale jeśli pojeżdżę kilkanaście km, silnik się nagrzeje, to na luzie zaczyna gasnąć i trzeba znowu zwiększać obroty ;( no i tak w kółko... Pytanie: czemu się tak dzieje? być może czyszczenie gaźnika załatwi sprawę ale też niekoniecznie.


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (7)

  • 2010-05-13 16:58:32

    za malo oleju

  • 2010-05-12 09:23:50

    Stawiam na regulację gaźnika-poziom paliwa,skład mieszanki,iglica,itd. Poznasz po kolorze świecy.

  • 2010-05-11 23:27:52

    a moze ssanie ??

  • 2010-05-11 22:43:17

    Siema ,przyczną takiego problemu jest na 100% puchnący tłok .Najczęstrzymi objawami jest gaśnięcie na obrotach i spadek mocy po nagrzaniu silnika .
    Możesz jeszcze podregulować gaźnik i iglica na środkowy ząbek , ale jestem bardziej przekonany do tego tłoka , który najprawdopodobniej jest chińską sześćdzisiątką ;)

  • 2010-05-11 21:41:17

    Zobacz kranik czy nie przecieka i czy funkcjonuje dobrze.Wyreguluj gaźnik.

  • 2010-05-11 19:14:54

    linka właśnie dobrze działa bo manetka ładnie odbija

  • 2010-05-11 18:56:36

    jak go odpalasz to może linka sie zacieła też tak mam ale mi sie linka zacinała troche nasmarować musisz linkie czy co??? niewiem


    Nie jestem pewien w 100%

Losowe pojazdy

  • MZ ETZ 150
  • Piaggio Typhoon 50
  • WSK 175
  • Opel Tigra
  • Volvo S80
  • Mercedes E

Co robią kierowcy na PJ