to jest akurat 2t to może być usunięcie wnętrzności z wydechu bo jak przejadę dłuższy odcinek trast tak trochę szybciej to w środku tłumik czerwony jest dlatego też muszę robić małe przerwy..
Tak. Jest to usunięcie wnętrzności z wydechu bądź zastąpienie ich przelotowymi końcówkami. I nie koniecznie tylko w 4t bo i w 2t też to się robi. Rzecz jasna musi być dyfuzor. Inaczej może być odwrotnie niż miały założenia
powietrzem jest chłodzone
wywal przegrody z tłumika . ja kiedyś przy Zip'ie przebijałem pogrzebaczem :D
a grzeje się bo... nie wiem, to jest chłodzone powietrzem , czy cieczą?
to skoro nie ma dufuzora to dlaczego w środku tłumika jest taka temperatura że aż czerwony w środku jest a no i tłumik jest orginalny od Yamahy bws
dyfuzor(taka grucha) powinien być pusty , bez przegród a końcowy tłumik lepiej żeby miał przelotową siatke albo rozwierconą rurke.
to jest akurat 2t to może być usunięcie wnętrzności z wydechu bo jak przejadę dłuższy odcinek trast tak trochę szybciej to w środku tłumik czerwony jest dlatego też muszę robić małe przerwy..
Tak. Jest to usunięcie wnętrzności z wydechu bądź zastąpienie ich przelotowymi końcówkami. I nie koniecznie tylko w 4t bo i w 2t też to się robi. Rzecz jasna musi być dyfuzor. Inaczej może być odwrotnie niż miały założenia
na odblokowywaniu silnika>
nie jestem pewien ale chyba polega to na wycinaniu środka z tłumika najczęściej w 4t