facebook
System PJ
to 129 372 pojazdów na 669 388 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

szlif cylka lub wymiana pierśc

polonezfso Piaggio NRG

witam mam pytanie mój skuter wyciągał 90km/h teraz idzie ledwo 70km/h czy jak wymienie pierścienie to poprawi i wzrośnie v-max??czy musze zrobić szlif i nowy tłok ?? dodam że dzwonią mi pierścienie jak jade je słychać


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (5)

  • 2010-04-14 12:09:08

    zdecydowanie popieram rahima

  • 2010-04-13 14:07:55

    Ja ja proponuje od razu tłok z pierścienicami + szlif.Po co kupować pierścienie, a później znowu płacić itp.

  • 2010-04-12 21:41:04

    kup na początek same pierścienie . bo po co miał byś kupywac tłok i robic szlif skoro mogą to byc same pierścienie kupisz pierścionki za 10 -15 zł rozkręcisz włożysz i zobaczysz co jest

  • 2010-04-12 20:34:30

    jak niemasz rys ani rantu to kup sam tłok i pierscienie

  • 2010-04-12 17:54:05

    mysle ze najpierw zmien pierwcienie koszt zedu 10 zl i troche checi i bedziesz wiedzial czy jest piej a jezeli nie bedzie to wymiana

Losowe pojazdy

  • Seat Ibiza
  • WSK 175
  • Ural K-750
  • BMW 3
  • Simson SR 50
  • Mazda 323

Co robią kierowcy na PJ