jak masz dziure gdzieś na widoku to nie musisz zdejmować kola tylko podjedziesz do wulkanizatora i tam ci kołka wsadzą i po problemie ja tak zrobiłem bez zdejmowania koła
wszystko idzie bez pneumata normalnie bierzesz klucz tylko że na sadowy najlepiej z płaskich tylko że oczkowy nakładasz zaciskasz hamulec i w klucz pukasz młotkiem i aż śruba puści i potem to już normalnie,ja tak robiłem w BW'S i nie ma problemu z tym ale pamiętaj o podkładce sprężynowej-Pozdro
jak masz dziure gdzieś na widoku to nie musisz zdejmować kola tylko podjedziesz do wulkanizatora i tam ci kołka wsadzą i po problemie ja tak zrobiłem bez zdejmowania koła
wszystko idzie bez pneumata normalnie bierzesz klucz tylko że na sadowy najlepiej z płaskich tylko że oczkowy nakładasz zaciskasz hamulec i w klucz pukasz młotkiem i aż śruba puści i potem to już normalnie,ja tak robiłem w BW'S i nie ma problemu z tym ale pamiętaj o podkładce sprężynowej-Pozdro
tak tłumik trzeba odkręcić i pneumat jest potrzeby bo bez pneumata nie dasz rady zdjąć koła