Warsztat Motocyklowy
|
wsk pierscienie
|
mam problem a mianowicie robilem kapitalke w wsk tz szlif regeneracje itp i jak ja odpale to pierscienie ladnie sycza a jak przejade jaki km to zaczynaja troche dzwonic co moze byc powodem tego ze jak sie nagrzeje to dzwonia troche
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
poprostu ja dotrzyj tez tak miałem na kiepskich jakosciowo trzeba dolac wiecej oleju (sporo wiecej ) i porzadnie dotrzec a potem smiga jak trzeba
A skąd wiesz że wał nie stuka? Albo tulejka na sworzniu? Mi każda wsk dzwoniła. Mimo że silnik chodził jak złoto i mruczał jak kot to dzwonił. Dlatego jak chodzi to się nie martwię. Ale weź zmierz gar czy się facet nie rozpędził i przesadził z rozwierceniem cyla
Popieram Grzegorza i też jestem pewien że na tłok żałowałeś i kupiłeś zwykły który puchnie.Po prostu jest to taki tłok że po czasie gniazda pierścieni się wyrobiły i dzwonią.Zmień tłok i pierścienie natychmiast do puki ci się nie złamały.
zalej wiecej oleju do benzyny i pojedzij troche bo moze sie jeszcze niepodocieralo dobrze dodawaj 20 ml oleju wiecej na 5 l benzyny tylko lej dobry olej bo cie sie stropy porobia i huj ci szybko strzeli go
najpierw to ją dotrzyj.. mogą być nie "ułożone" i dlatego tak sie dzieje
a napewno masz olej w silniku??a jak masz to radziłby na początek wymienić same pierscienie ale jak to nie pomorze to musisz tlok tez wymienic, bo czasami jest tak ze piescienie dzwonia i niewiadomo co to jest a czasami wystarczy załozyc gumy pomiedzy zeberka w cylindrze tak jak w etz i moze to tez cos da....
z poczatku szybko sie grzal a tlok nie wiem jaki jest ale tani bo szlif 30 a z tlokiem i pierscieniami zaplacilem 52
wydaje mi sie ze to wina tloka jesli kupiles go w nizszej cenie to moze on puchnąć po nagrzaniu sie poczym mocniej opiera sie o tuleje cylindra a co zatym idzie pierścienie nie maja juz takiego nacisku i dostają wiecej luzu..ale to tylko tak mi sie wydaje sprawdż czy sie szybo przegrzewa silnik