Silnik rozebrałem.... az sie zdziwiłem ze odpalił.... tłok mw cylindrze lata.... czyli cylindr do wyjebania... wał stuka...tulejka w karterach taam pod wałkiem zdawczym nie jest peknieta ale wymielona i jak wsadze tulejke to lata tez... swozen z tłoka palcem wypchałem.... kosz sprzegłowy pekniety na tulejce. W tym silniku dobra jest skrzynia dekielki zapłon kolo zamachowe głowica i tyle..... ma ktos moze czesci ??? te co umieniłem za uszkodzone????? prosze o pomoc:D
co do wału to lepiej samemu sie do tego nie zabierac, ja bym ci radzil wymienic platynki , wyczyscic iskrownik pedzelkiem z benzyna, mozesz odkrecic glowice i zobaczyc jak tam cylinder ale cylindry z tamtych czasow byly nie do zajechania wiec powinien byc ok.... pozdrawiam
zrob tak ja pisza na dole wal oddaj do regeneracji silnik rozpolow i sprawdz skrzynie biegow !!! ogolnie wymien wszystkie zuzyte czesci i git !! oczywiscie proboj zrobic to na orginalnych czesciach
Rozbierz ją całą.Wszystko czyść.Maluj ramę, błotniki itp.
Wymień opony łożyska w kołach.Wymień to co trzeba w silniku a u ciebie to musisz napewno:tłok, cylinder(szlif), uszczelki, łożyska, simeringi, olej.Wszystko składasz ale wymieniasz tez żarówki świateł, tuleje zawieszenia itp.Na koniec wszystko polerujesz i odpalasz.Ostatnie co musisz zrobić to przestąpić do regulacji.
najlepiej zacznij od poczatku.. rozbierz caly silnik i co do wymiany to wymien i potem wszystko skladaj.. a co do regeneracji walu to daj komus kto ma sprzet bo sam tego nie zrobisz tylko spieprzysz jeszzce gorzej
NO ja znam gościa co ma mase częsci do wsk. Jak cos to odezwij się do mnie na GG 1228978 to pogadamy.
Silnik rozebrałem.... az sie zdziwiłem ze odpalił.... tłok mw cylindrze lata.... czyli cylindr do wyjebania... wał stuka...tulejka w karterach taam pod wałkiem zdawczym nie jest peknieta ale wymielona i jak wsadze tulejke to lata tez... swozen z tłoka palcem wypchałem.... kosz sprzegłowy pekniety na tulejce. W tym silniku dobra jest skrzynia dekielki zapłon kolo zamachowe głowica i tyle..... ma ktos moze czesci ??? te co umieniłem za uszkodzone????? prosze o pomoc:D
co do wału to lepiej samemu sie do tego nie zabierac, ja bym ci radzil wymienic platynki , wyczyscic iskrownik pedzelkiem z benzyna, mozesz odkrecic glowice i zobaczyc jak tam cylinder ale cylindry z tamtych czasow byly nie do zajechania wiec powinien byc ok.... pozdrawiam
zrob tak ja pisza na dole wal oddaj do regeneracji silnik rozpolow i sprawdz skrzynie biegow !!! ogolnie wymien wszystkie zuzyte czesci i git !! oczywiscie proboj zrobic to na orginalnych czesciach
W tym to lepiej daj wał nowy, a najlepiej używkę oryginał w dobrym stanie!!
Rozbierz ją całą.Wszystko czyść.Maluj ramę, błotniki itp.
Wymień opony łożyska w kołach.Wymień to co trzeba w silniku a u ciebie to musisz napewno:tłok, cylinder(szlif), uszczelki, łożyska, simeringi, olej.Wszystko składasz ale wymieniasz tez żarówki świateł, tuleje zawieszenia itp.Na koniec wszystko polerujesz i odpalasz.Ostatnie co musisz zrobić to przestąpić do regulacji.
najlepiej zacznij od poczatku.. rozbierz caly silnik i co do wymiany to wymien i potem wszystko skladaj.. a co do regeneracji walu to daj komus kto ma sprzet bo sam tego nie zrobisz tylko spieprzysz jeszzce gorzej