Warsztat Motocyklowy
|
Romet kadet Szpilka
|
Cześć mam problem , i na wstepie oswiadczamz e jestem amatorem ; /. Mianowicie dokrecałem nakretke przy cylindrze i urwała sie z kawalkiem szpilki od cylindra , Prosze o pomoc i instrukcje co zrobic ?
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Wielkie dzieki Już rozumiem o co kaman , jak znajde tylko czas i przejdzie mi przeziębienie to sie bd brał do roboty . Dziekuje jeszcze raz z wyrozumiałosc i kompetentne odpowiedzi ;) Pozdrawiam .
tlok zostaw tak jak jest on ci nie przeszkadza !! tylko jak bedziesz zakladal z powrotem cylinder to pamietaj zeby pierscienie w zamek weszly !! (zamek to jest taki "zabek"w ktory musi trafic miejsce otwarte pierscienia) potem jak juz wlozysz cylinder przydalo by sie zalozyc nowa uszczelke bo z reguly uszczelki sa jednorazowe. Orgialna uszczelka to taka wkadratowa blaszka jak sam pewnie widziales najlepiej taka dostac nowa i skrecic bo wtedy jest pewnosc ze motocykl bedzie mial kompresje !! jak chcesz sie jeszcze czegos dowiedziec pisz na PW do mnie
Aha dzieki to juz mniej wiecej wiem, a jak odkrece te srubki sciagne cylinder i głwoice to co z tłokiem , bo ja tam nigdy nie zagladałem ?Sory za te pytania , ale im wiecej mi powiecie tym mniej amatorow z dziedziny motoryzacji jest .
Musisz odkręcić 3 inne nakrętki od szpilek i ściagasz cylinder z głowica, odkręcasz starą szpilke, kupujesz nowa i montujesz, puźniej wszystko składasz i koniec.
UNIERUCHOM SILNIK tak aby nie wykonywak zadnych ruchow odkrec glowice i cylinder !! i za pomoca obceg badz kompinerek odkrec szpilke !! silnik nie moze sie ruszac bo nie wykrecisz jej
NO trzymac trzyma tylko nie ma kompresju i ucieka bokiem cisnienie jak kopie w kopke i jest taki świst . a Jak to wykręcic?
wykrec szpilke i wkrec nowa !! chyba ze urwal ci sie w takim momencie ze i tak bedzie trzymal dokrecona glowice !! wtedy nic robic nie musisz