Warsztat Motocyklowy
|
silnik wsk
|
mam do was 2 pytania
ile moze kosztowac silnik wsk i ktory byscie polecili 125 czy 175 najlepiej do remntu
co moglo sie stac w skrzyni bo po odpaleniu silnika dzwignia dziala caly czas jako kopniak a nie dziwignia biegow ? prosze o szybkąodpowiedz i czy czesci do tych motocykli sa drobie np korobow itp
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
ja bym nie polecał silnika wsk 175 bo to sie cały czas psuje!!!!! polecam ci silnik wsk 125 jest on solidnie zrobiony
do dtttttttt wiem że nie ma silnika shl,chodziło mi że z motocykla shl..każdy głupek wie że na kapie jest odlew WFM!!!!!!!!
dtt szczyli pełno na pj! miałem 4 szt SHL M11 175ki i 150kę i wiem co mówię!
po pierwsze to nie ma takiego silnika jak shl,jak juz to wfm,i 150 tez maja trzeci karter od strony magneta,i nie pi.erdol ze nie ma,a szczyla to se w domu poszukaj.,sprzeglem moze sie roznic to fakt,ale oba maja 3 kartery,wiem bo mam dostep do obydwu takich motocykli.nie bede sie z toba klucil bo juz mi sie nie chce.
Dla tych "mądrali" co nie wiedzą że silnik SHL 175/3biegowy ma 3 kartery,otóż ten silnik ma dłuższy wał i od strony magneta jest dodatkowe łożysko i uszczelnienie w postaci krążka z wytoczonym rowkiem na oring,jest to nieudana konstrukcja,czyli tak jak mówiłem silnik SHL 175 to chujnia!!o silnikach WSKi 175 mam to samo zdanie,jeżeli WSK to tylko 125 - silnik oderżnięty z DKW 125 (z niewielkimi zmianami,głównie chodzi o prądnice)
silnik SHL 150 różni się o silnika SHL 175 3 biegowego tym,że 175 od strony magneta ma dodatkową połówkę-3ci karter i to jest właśnie chujnia w tym silniku bo lubi pękać i uszczelniacze siadają w tym karterze,następna różnica to sprzęgło,175ki mają awaryjne sprzęgła i chujowo skonstruowane,dlatego polecałem "pastorowi131" silnik WSK 125 lub rozwinięcie tego silnika SHL/WFM 150 w którym sprzęgło jest takie jak w WSK 125 i ma 2 kartery,natomiast pokrywy boczne-kapy są prawie identyczne jak w SHL 175/3 biegowej.Jak się ktoś kurwa nie zna niech nie zabiera głosu szczyle!!!!
Jak 3? Są dwa. I dwie pokrywy
polowki zawsze sa dwie ale kartery w tym wypadku sa 3,kurwa
Jakie kurwa 3 połówki? Połówki silnika są dwie i żeby huj na huju stanął inaczej nie będzie
z 3 karterow
to ty sie gowno znasz,150 tez sklada sie z karterow,i sie tak nie sac bo ci zylka peknie
dtttt nie wkur***j mnie jakimiś linkami!! silnik shl 150 składa się z 2 karterów, a silnik shl 175 z 3 i nie pierdol że pisze bzdury bo gówno się znasz!!!!
http://www.motocykle.domeczek.pl/polskie_moto/SHLM11/shl.htm po co bzdury piszesz?
silnik shl 150 i 175 to nie to samo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nie napisalem ze shl/wfm i wsk to te same silniki,a silniki wfm 150 i 175 to jest dokladnie to samo,nawet osa ma ten sam silnik tylko troche zmodyfikowany,
dtttt silniki shl/wfm bardzo różnią się od silników wsk 175,nawet silnik shl/wfm 150 różni się od silnika shl 175/3 biegowego nie tylko średnicą cylindra!!!a silnik wsk 175 i shl 175 wiatr to prawie to samo,różnią się prądnicami..ale oba to syfy nie do jazdy.
przeciez silnik shl/wfm 150 a 175 nie różni sie niczym oprocz srednicy cylindra,jedynie silnik wiarta z shl 175 to co innego.
Tak jak mówi piotr polecam silnik wsk 125
Nie kupuj żadnego silnika 175 bo to syf nad syfy!!z SHL 3 biegowej też!!!jak już to z WSK 125,ewentualnie SHL 150 lub WFM 150 - to były dobre silniki
Jak biegi jako kopniak? To nie jawa. 125 wytrzymała lecz wolnoobrotowa a 175 przy ostrej jeździe siada szybko. Znajdź silnik od shl 175ccm i skrzynia 3 biegi. Bardzo dobry silnik