zobacz cylinder , mozesz zmienic pierscienie ;) albo zrob szlif i powinno wrocic do normy , jest wiele powodow ale najpierw zobacz tłok i pierscienie .
jeszcze nie wiadomo czy to cylinder a wy już mówicie o przeróbkach o jakiś nowych cylindrach . Najpierw zobacz świece wyczyść albo wymień sprawdź zapłon przerywacz może masz już do wymiany. Sprawdź najpierw to a dopiero później cylinder !!!
Nie pakuj sie w żadne podróbki pseudo "tuning 60ccm + 5km", bo na tym pojedzie jeszcze gorzej jak na org DDR. Jeśli chcesz więcej wycisnąć polecam przeróbkę cylindra na np 50/4 lub 60/4, do tego gaźnik 19 lub 21. I jeszcze przy dobrym wydechu ponad 90kmh masz gwarantowane :) Ja przerabiam cylindry, więc wiem co mówie. Jak by co to zapraszam do mnie na PW :)
tak-- zlamales skrzydlo albo odpadlo ci jedno ze smigiel z silnikow
kompresje spr, bo pewnie juz pierscienie sie koncza
zobacz cylinder , mozesz zmienic pierscienie ;) albo zrob szlif i powinno wrocic do normy , jest wiele powodow ale najpierw zobacz tłok i pierscienie .
No to mniej paliwa dostaje alb remont cie czeka..
jeszcze nie wiadomo czy to cylinder a wy już mówicie o przeróbkach o jakiś nowych cylindrach . Najpierw zobacz świece wyczyść albo wymień sprawdź zapłon przerywacz może masz już do wymiany. Sprawdź najpierw to a dopiero później cylinder !!!
Nie pakuj sie w żadne podróbki pseudo "tuning 60ccm + 5km", bo na tym pojedzie jeszcze gorzej jak na org DDR. Jeśli chcesz więcej wycisnąć polecam przeróbkę cylindra na np 50/4 lub 60/4, do tego gaźnik 19 lub 21. I jeszcze przy dobrym wydechu ponad 90kmh masz gwarantowane :) Ja przerabiam cylindry, więc wiem co mówie. Jak by co to zapraszam do mnie na PW :)
wymieś sobie w nim pierścienie
poprostu sie silnik zuzywa kup sobie cyl 60 albo wiecej drogie to niejet a bedzie szdel z 80 jak dobrze dotrzesz i zlozysz
za niedługo nawet 60 nie poleci bo z biegiem kilometrów ulega zużyciu..to tylko prymitywny 2T
Ale pytanie.. Jasne że coś się rozjebało. Pytanie tylko czy V-max zmniejszył się tobie nagle czy powoli ? Bo to ważne. ;]