piotrek dobrze mowi ale nie dokonca !! po pierwsze wachacz po drugie mocowanie silnika i jeszcze takie detale jak inne srubki itp ale to raczej nie jest nic waznego
Nie było żadnych 175 dwu-ramowych,do 1971r produkowali wsk 125 mo6b1 i to była dwu-ramówka.Po 71 same jedno-ramówki robili rama 175 różni się tym że ma wahacz szerszy i jak chciałbyś silnik z 125 wsadzić to by trzeba było wahacz zmieniać.
www.wueska.pl tam się dowiecie wszystkiego.
Wszystkiego nie wiem ale o tym wahaczu to wiedziałem że nie pasuje.
piotrek dobrze mowi ale nie dokonca !! po pierwsze wachacz po drugie mocowanie silnika i jeszcze takie detale jak inne srubki itp ale to raczej nie jest nic waznego
Nie było żadnych 175 dwu-ramowych,do 1971r produkowali wsk 125 mo6b1 i to była dwu-ramówka.Po 71 same jedno-ramówki robili rama 175 różni się tym że ma wahacz szerszy i jak chciałbyś silnik z 125 wsadzić to by trzeba było wahacz zmieniać.
www.wueska.pl tam się dowiecie wszystkiego.
takie same..a dwu ramówki miały tylko 125-ki.
są takie same
z tego co wiem to wsk 175 jak i 125 są dwółramuwki ale te starsze. a ja mam te na myśli od roku 1978
175 to jest tzw. dwóramówka a w 125 jest tylko jedna rama(rura z mocowaniem) pod silnikiem
175 ma szersze wahacze