facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

cylinder wsk

krych1989 WSK 125

mam pytanie kupowal ktos nowy cylinder do wsk bo nie wiem czy kupic nowy czy stary dac do szlifu ile na takim nowym sie zrobi mniej wiecej km zamim progi beda


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (8)

  • 2010-01-02 12:31:40

    do wolno obrotowego silnika WSK możesz spokojnie lać mixol,albo czerwony orlenowski a nie przepłacać na Castrole,bez sensu..

  • 2010-01-01 22:54:36

    oryginal to oryginal, zalezy w jakim masz stanie, ale na oryginale zawsze dluzej polatasz, ja jestem za szlifem ;]

  • 2010-01-01 21:46:03

    kup dobrej jakosci tłkok nadwymiarowy i lej donry olej do mieszanki cattrol a jzeli dasz naprawde dobry tlok to lej nawet motul ale on zajebiscie dtogi do 2t jest pod zadnym pozorem nielej mixola bo ci sie zaraz nagar porobi i huj bedziesz mial z silnika a nie maszyna

  • 2010-01-01 20:59:48

    Daj do szlofu, wyjdzie taniej i orginał to orginał;]

  • 2010-01-01 20:13:10

    jak masz gwint dobry to oddaj do szlifu bo taniej wyjdzie i bedzie o wiele lepszy niz te podróbki

  • 2010-01-01 20:02:09

    moj to nominal jeszcze i gwint tez dobry wlasnie w romecie dawniej kupili my nowy to z poczatku zajebiscie chodzil ale po pol roku ledwo jechal i progi byly skoro tak uwarzacie to chyba lepiej oddam do szlifu

  • 2010-01-01 19:47:54

    Jak gwint jest dobry ja bym dął do szlifa( teraz są z kiepskiego materiału)
    Dobrze zrobiony szlif dłużej wytrzyma jak nowy

  • 2010-01-01 19:32:19

    proponuję kupić nadwymiarowy tłok i oddać oryginalny cyl do szlifu

Losowe pojazdy

  • Honda Prelude
  • Ford Mondeo
  • Mercedes E
  • Honda NSR 125
  • Opel Tigra
  • MZ ETZ 250

Co robią kierowcy na PJ