Warsztat Motocyklowy
|
keeway
|
ello wszytskim na wstępie chciałem powiedzieć tym co chcą dogryść i tym którzy sie nieznają to niech spierdala.... i sie nie wypowiadają.. A więc zatarł mi sie kuter 2t keeway i nie wiem jaki teraz cylek kupić bo różne opinie krążą o tych tanich a będe miał 200zł i nie wiem co zrobić najlepiej jak by ktoś miał orginalną 50cm od keeway to prosze odrazu o kontakt
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
ja proponuje ten nawet dobra firma i tanio http://www.allegro.pl/item857653180_cylinder_airsal_t6_tuning_malaguti_keeway_i_inne.html
Możesz także zrobić szlif cylka i kupić nadwymiarowy tłok jak napisali koledzy poniżej. Szlif to wydatek około 50-60zła nowy tłok do max 130zł. Nie kupuj tłoka za 50zł bo może nie przetrwać 5 tysi km :D Sory że się rozpisałem xD
Co do cyla to żeliwny słabiej odprowadza ciepło ale jak go zatrzesz to możesz wykonać szlif. Cylek alu lepiej odprowadza ciepło, szybciej się chłodzi ale jak go zatrzesz to na śmieci bo koszt nałożenia nowego nicasilu jest bardzo duży :) Bierz żeliwniaka i się ciesz z jazdy.
Nie kupuj chińskiego gówna za 100zł bo pojeździsz na tym krócej niż na seryjnym :) Jeżeli masz 200zł na cylek to poszukaj jakiegoś oryginała z keeway'a lub kup jakąś używaną 70cc(nie chińską) i załóż. 70cc przy seryjnych częściach nie obciąży wału tak aby padł czy coś w tym stylu.Jedyne co to byś musiał zmienić dyszęw gaźniku na większą i wyregulować gaźnik.Spalanie nie dużo wzrośnie :)
Lepiej żeliwny,bo jak sie zatrze drugi raz to szlifa zrobisz.
Mój speed ma zrobione 40tyś na seryjnym cylku i nadal daje rade;p
a powiedzcie mi jeszcze który cyl lepszy aluminiowy czy żeliwny
ja swoim zrobilem 15tyś a ts szkoda gadać
33 tysi ja na swoim ts mam 38 sam zrobilem 7 i zapierdalam tylko dudni z 4 5 sekund za czerwone pole wiec nie podskakuj tylko juz raz zaarlkem ale papier scierny i poszli i znowu powtorka z rozrywki
i to jest własnie lipa moto..ale dobra , kup orginalny cylen i tłok dobry..albo szlif cylindra i do tego niech ci tłok dobiorą;]
lepiej zrobic szlif. za szlif dasz z 60zl a za tlok meteora max do 100zl
Rafal-M850 haha 5tyś co to jest moja malaga zrobiła 33tyś na seryjnym cylindrze i lekko nie miała.
Moge ci sprzedać oryginalny cylider minarelli albo sporta 50ccm
niekupuj chinszyzny bo oni tylko jedzenia maja dobre zrob szlif cylindra i kup na allegro sam tlok z pierscieniami swozniem i zabezpieszeniami niezapomnij sprawdzic walu czy sie nie uszkodzil bo wtedy to troche wiekszy wydatek niz 200 zl powodzenia w naprawie
Najlepsza są zawsze orginalne cylindry (ze wzgledu na wytrzymalosc, nie moc)
Nie ma sie co oszukiwac - keeway to jest masowka ze wschodu wiec jak chcesz pojezdzic to najlepiej na orginale (chyba ze masz duzo kasy na remonty to wtedy sie mozna w wieksze cylindry bawic)
ja polecam cylka 60cc, miałem go i przelatałem na nim 5 tyś przy osrtej jeździe, potem mi pękł tłok a sam cylek jest ok ;]
nie no zartuje:D najlepiej kup orginalny cylek i smigaj he
nie rob go nie oplaca sie:DDD heh marcin mi go sprzedaj daje ci 1000zl i biore go dzisiaj:D
Na moje oko jeżeli możesz kupić za 200zł oryginalny 50ccm to bierz go! Ten 65ccm, może na początku bedzie ok, ale poźniej straci kompresje i huy. Także najlepiej byłoby kupić ten fabryczny, założyć i smigać :)
ps. Olewaj tych co Ci dogryzają, ale nie bluzgaj na ogóle bo to świadczy o Tobie.
ja bym na twoim miejscu dał jakąś chinską 65ccm za 160zł i resztę przeznaczył na wieś tuning...;p
zartowałem ale nie z tą 65ccm teraz mój stracił kompresjię i się zastanawiam nad takim