facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

Tłok

karti122 Romet Ogar 200

Witam mam ogara 200 i cylinder nominał chciałbym się zapytać jaki jest lepszy tłok 2 pierścieniowy czy 3 pierścieniowy ??


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (15)

  • 2009-12-21 22:17:09

    2 pierścieniowy jest lepszy !

  • 2009-12-20 18:44:01

    widze ze wkurwe mechanikow sie odezwało powiem tyle 2 pierscienie = mniejsze tarcie , 3 pierscienie = wieksze tarcie chyba troche wyjasnilem jesli jest dobrej jakosci to zalozyl bym 2 pierscienie a jak nie to bym wepchal to gowno z chin

  • 2009-12-20 18:05:57

    Włóż pierścień do cylka i jak masz duży luz to daj 3, jak mały to daj dwa, na 3 będzie się gorzej wkręcał i mocniej grzał, na 3 powinien być mocniejszy ale nie zawsze tak jest. Co do planowania to sam nie wiem, czytałem jeden temat i skusiłem się na plan i nie wiem czy dobrze zrobiłem, bo w drugim przeczytałem, że nic nie daje, a dużo szybciej wał pada i łożyska, więc chyba kupie do sima druga głowice nie planowaną i zobaczę.

  • 2009-12-20 15:48:13

    ja miałem 2p, i zmieniłem na 3p i trzeba przyznać że jest odczuwalny przyrost mocy :) może przez to jeszcze że kolanko skróciłem

  • 2009-12-20 15:39:58

    Silnik jawki ;)

  • 2009-12-20 14:57:32

    lepiej 3 pierścienie..ty no ale ty do silnika musisz mieć odpowiedni tłok..w romecie są 2 pierścienie, a w jawce 3, wiec dobeirz do silnika jaki masz ...

  • 2009-12-20 14:29:03

    3 pirscieniowy

  • 2009-12-20 12:43:03

    Ja ze swojego doświadczenia powiem tak. Jeżeli masz zdrowy cylinder wsytarczą spokojnie dwa. Jeżeli masz już mocno zużyty, a chcesz jeszcze troche pojeździć to wtedy 3. Aczkolwiek problem polega na tym, że przy 3 pierścionkach szybciej zużywa się cylinder, i silnik uzyskuje maksymalną moc przy wyższych obrotach, więc dużo nie zyskasz bo wiadomo, że 3 pierścionki to większe opory i większe tarcie. Jeżeli masz zdrowy cylek to w takim razie 2. Chyba, że chcesz uzyskać duża moc bez strat to zrób planowanie głowicy i załóż 1 pierścionek. Kompresja będzie jak przy dwóch lub nawet trzech pierścionkach, tarcie maksymalnie zmniejszone, maksymalna moc już od dość niskich obrotów. Lub wersja hardkorowa czyli planowanie plus 2 pierścionki. Tylko nie zalecam tego typu zabiegu przy 60ccm bez wzmacnianego wału i bez dobrych łożysk bo wszystko szlak trafi.

  • 2009-12-20 12:37:37

    jak kupisz tani tłok ( made in China ) , to go wygotuj w oleju i nie będzie puchł ;]

  • 2009-12-20 11:18:55

    Według mnie do ogara jest lepszy Dwupierścieniowy

  • 2009-12-20 10:52:05

    kup na trzy pierścienie bedzie mocniejsza

  • 2009-12-20 09:15:22

    Zależy jaki masz cylek jezeli 60cm to polecam 2p a do 50cm to 3p ja mam tez ogara po remoncie mam tłok 3p i ci powiem ze niezle sie spisuje.Ja polecam ci tłok 3p

  • 2009-12-20 08:09:10

    na 3 pierścienie kup.. taki za 20zl tez ci bedzie dzialal, do takiego sprzetu nie bedziesz przeciez dawal za tloka bog wie ile

  • 2009-12-20 00:07:08

    Aha, tylko poszukaj Czeskiego albo jakiejś dobrej firmy, bo te chińskie mają tendencje do puchnięcia i tracenia szybko na mocy. Lepiej zapłacić więcej i mieć na dłużej i lepiej.

  • 2009-12-20 00:05:51

    Lepszy 3 pierścieniowy. Daje większą kompresję, lepiej pali. Ja mam taki w Jawce :)
    Pzdr.

Losowe pojazdy

  • Alfa Romeo 156
  • Italjet Formula 50
  • Suzuki RG 80
  • Fiat 126
  • BMW 6
  • BMW 3

Co robią kierowcy na PJ