Warsztat Motocyklowy
|
komar- dziwne objawy
|
Witam!
Mam taki problem z moim komarem a mianowicie stał jakieś 3 dni bez paliwa i po wlaniu go zapaliłem moto wsiadam na niego wrzucam jedynkę a motor jedzie do tyłu. Zgasiłem go od razu zapaliłem jeszcze raz i to samo. Po paru próbach moto zaczęło dziwnie zapalać głos miał jakby mu coś stawiało opór i nie chciał wejść na obroty tylko czasem coś przeskakuje i wchodzi i gaśnie;(
Co to może być? Za odpowiedzi dzięki z góry;P
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
pastor131 odpalałem go normalnie starterem nie na pych do tyłu!
muszisz ustawic zaplon na grubosc kartki papieru zeszytowego i odpalic na popych normalnie nie do tylu
masz źle ustawione wyprzedzenie zapłonu!ustaw przerywacz na 0,4mm i początek rozwarcia styków przerywacza 3mm przed GMP
zapłon opóźniony masz temu do tyłu jedzie
ok spróbuję ale wątpię zapłon mam tak ustawiony że jak kręcę kołem zamachowym nawet lekko to iskra jest. Ja też byłem zdziwiony moto chodziło dobrze coś tykło wrzuciłem jeden a on do tyłu jedzie
Ustaw dobrze zapłon i odpal moto na popych powinno być git,ale niesłyszalem zeby po wbiciu biegu jechała do tyły owszem słyszałem o jezdzie do tylu ale tylko wtedy gdzy go na popych do tylu bedziesz bral
nie da rady łapie łapie ale nie chce załapać
to go odpal na pych do przodu !!
nie klin jest spoko sprawdzałem
klin na wale od magneta zapewne ucieło, też miałem taki śmieszny przypadek, założyłem drugi klin i było git..:)
weź odpal go na pych do przodu i problem zniknie;]
Ja go odpalałem narmalnie ze startera. Nie pchałem go do tyłu.
Odpal motor na pych powinno pomoc i zaplon przestaw. Pchajac motor do tylu i wbijesz bieg motor bedzie jezdzic do tylu :D fajna zabawa ale zaplon trzeba regulowac