GAPA nie bądź gapą!przecież pyta co zrobić żeby był mocniejszy i szybszy...czyli oczywiste że musi zwiększyć moc silnika i założyć większą zębatkę zdawczą!
Poco niszcyc taki sprzet na taki tuning wiele z niego niewycisniesz,jezeli kupisz cylek 60cmm i splanujesz głowice to ci mowie ze kup nowy wal jeszce lepiej z wypełniaczmi.Jezeli chcesz zeby byl szybszy załuz mu wieksza zebatke zdawcza a jezeli mocniejszy to wieksza zebatke zdawczą.A co do stożków to po załozeniu nielicz na full moc bo nawet tego nieodczujesz tylko silnik bedzie miał bsowy pomruk.No mozesz rozwiercic dysze ale licz sie z tym ze bedzie ci wiecej łykał.
do jakiegos tokarza.. wszystkie te przeróbki wiele ci nie dadza bo ile on ci pojdzie? 60km/h? musisz sobie przekalkulować czy to ci sie bedzie opłacało
jeszcze można zmienic przelozenie.. ale wtedy musisz wybrac czy wolisz wieksza moc czy v-maxa.. ale radze ci kupic cos wiekszego bo te przerobki tak szczerze to gowno dadza
kupic nowy motor co bys zrobil za wiele z niego nie wyciagniesz
mozesz kupic "sportowy" gazniek badz rozwiercic dysze w ogrginalnym
uciac kawalek kolanka wydechowage
60cmm stozkowy filtr mozesz tez sie pobawic w powiekszenie kanalow i w splanowanuie glowicy
i to tyle chyba
GAPA nie bądź gapą!przecież pyta co zrobić żeby był mocniejszy i szybszy...czyli oczywiste że musi zwiększyć moc silnika i założyć większą zębatkę zdawczą!
Sory za bład jezeli chcesz zeby mial moc to mniejsza zebatka zdawcza a jezeli szybkosc to wieksza.
Poco niszcyc taki sprzet na taki tuning wiele z niego niewycisniesz,jezeli kupisz cylek 60cmm i splanujesz głowice to ci mowie ze kup nowy wal jeszce lepiej z wypełniaczmi.Jezeli chcesz zeby byl szybszy załuz mu wieksza zebatke zdawcza a jezeli mocniejszy to wieksza zebatke zdawczą.A co do stożków to po załozeniu nielicz na full moc bo nawet tego nieodczujesz tylko silnik bedzie miał bsowy pomruk.No mozesz rozwiercic dysze ale licz sie z tym ze bedzie ci wiecej łykał.
do jakiegos tokarza.. wszystkie te przeróbki wiele ci nie dadza bo ile on ci pojdzie? 60km/h? musisz sobie przekalkulować czy to ci sie bedzie opłacało
a gdzie moza dac zeby ta glowice splanowac i czy to duzo da?
cyl 60cm,większa dysza,splanowana głowica ok 1mm,zębatka zdawcza większa o 1 ząbek..żadne sportowe filtry,ucinanie kolanka i powiększania kanałów
jeszcze można zmienic przelozenie.. ale wtedy musisz wybrac czy wolisz wieksza moc czy v-maxa.. ale radze ci kupic cos wiekszego bo te przerobki tak szczerze to gowno dadza
kupic nowy motor co bys zrobil za wiele z niego nie wyciagniesz
mozesz kupic "sportowy" gazniek badz rozwiercic dysze w ogrginalnym
uciac kawalek kolanka wydechowage
60cmm stozkowy filtr mozesz tez sie pobawic w powiekszenie kanalow i w splanowanuie glowicy
i to tyle chyba
Spytaj wujka google. Tam jest najwięcej info i najszybciej uzyskasz odpowiedź.