Warsztat Motocyklowy
|
przesuwak i 1 bieg silnik 019
|
mam problem z silnikiem 019 ponieważ wstawiłem 2 nowe tryba I i II bieg i po krótkiej jeździe sypnął sie przesuwak
co może być przyczyną?
felerna część czy przez to że tryb I biegu ma być odwrotnie założony (bo z jednej strony przesuwak bardziej na niego nachodzi a z drugiej nie).
prosze o fachową porade kogoś kto juz to przerabiał a nie jakiegoś dzieciaka.
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
no to tryb I biegu był włożony płaską częścią do przesuwki a i sie zdaje że powinien być odwrotnie tak żeby ledwo co go łapało bo przez to biegi było ciężko wyregulować...
Pierwszym krokiem trzeba by sprawdzić (tryb I biegu powinien być założony płaską częścią w stosunku do trybu II biegu).Później proponuję zastosować oryginalną przesówkę ZMD oraz tryb I i II biegu (da się zdobyć na allegro). Raczej może to być wada (współczesne rzemiosło to wielki bubel) lub ew. regulacja sprzęgła (silnik Predom Dezamet 019 ma bardzo czułą skrzynię). Nie wiem, czy postarałem się dać wystarczające wskazówki, bo ciężko jest coś słownie opisać ale Ja miałem kilka silników 019 i nigdy nie miałem problemów ze skrzynią biegów ( głupoty piszą, że nie da się jej wyregulować).