1. Czerwony kabel idący od magneta podpinasz na przeciwko dwóch wtyczek.
2. Kabel minusowy (żółty) podpinasz równolegle do kabla czerwonego.
3. Na przeciwko czerwonego kabla (o którym już wspomniałem) podpinasz żółty kabel od tylnego światła i kabel od przełącznika świateł na kierownicy (prawdopodobnie zielony).
4. Na przeciwko kabla minusowego (żółty) podpinasz drugi kabel wychodzący od silnika (brązowy)
1. Czerwony kabel idący od magneta podpinasz na przeciwko dwóch wtyczek.
2. Kabel minusowy (żółty) podpinasz równolegle do kabla czerwonego.
3. Na przeciwko czerwonego kabla (o którym już wspomniałem) podpinasz żółty kabel od tylnego światła i kabel od przełącznika świateł na kierownicy (prawdopodobnie zielony).
4. Na przeciwko kabla minusowego (żółty) podpinasz drugi kabel wychodzący od silnika (brązowy)
To cała filozofia.
robiłem różne kombinacje i jakoś nie udało mi się tego zrobić.
3 drutów nie umiesz podłączyć??
poszukaj jakis planow w necie