Jeżeli masz silnik jeszcze na blokadach (czyli jak wcześniej była mowa o blokadach na krócicu, kolanku wydechowym, dyszy głównej gaźnika i zębatce zdawczej) to odblokuj go.Jeżeli już masz to odblokowane lub po odblokowaniu jeszcze będzie ci mało sprzedaj Ogara i kup inny mocniejszy motor i nie niszcz i nieżyłuj poczciwego Ogara.
A wiec tak jak juz napisał matek010.Sprawdz czy masz go oddławionego.
1 jezeli masz wejscie w krućcu okragłe to rozpiłuj na kwadratowe lub kup nowy,
2 sprawdz ile kolanka wchodzi ci do tłumnika w slinkiach dławionych było to 15cm jezeli tak masz to skróć o 10cm.
3 no to jest juz zwiazane z głosnioscia silnika,wyczysc tłumnik i kolanko i wyciagnij dławnik z tłumnkia.
4 mozesz kupic cylek 72cm i wał sportowy to juz jest cos,bo jezeli załozysz taki cylek to wał długo ci nie wytrzyma,
5.ustaw dobrze zapłon
6. rozwierć dysze orginalinie dysze miały chyba rozmiar 68 czy coś juz niepamietam.
7 załuz zebatke zdawcza 13z,ale musisz sie liczyc z tym ze ogarek bedzie słabł troszke pod wiatr i pod wieksze góry.
Ja osobiscie mam zrobnione wszystko to co tu napisałem tylko mam nowy cylem 50cm i tłok 3p,mam zebatke 13z i po takim remoncie wogóle nie słabnie pod wiatr czy góry.
bajpierw to go odblokuj- rozwierć kruciec żeby był kwadratowy a nie okrągły( przy wyjściu z gaźnika) i niektórzy ucinają kolanko (taz podobno cos daje) tak z 5cm możesz uciać albo i wiecej i te zabiegi ci duża dadzą.. naprawde polecam, mojemu koledze duzo to dalo
zabiegów jest cała lista zależy tylko od posiadanych funduszy i chęci. Ja Ci proponuje żebyś założył silnik od simka ale jeżeli już coś z tym chcesz kombinować to możesz splanować głowice ale nie wiadomo czy wytrzyma korbowód, załóż storzek, powiększ kanał od gaźnika do cylindra,wstaw mniejszą zębatkę (będzie szybszy). Ale jeżeli się mylę to niech ktoś inny się wypowie
hmm Po pierwsze sie nie oplaca po drugie to nei jest motor, z korego wyciagniesz za wiele predkosci.Napewno silnik bedzie podatniejszy na uszkodzenia jeb bedzies sie z nim bawic
Jeżeli masz silnik jeszcze na blokadach (czyli jak wcześniej była mowa o blokadach na krócicu, kolanku wydechowym, dyszy głównej gaźnika i zębatce zdawczej) to odblokuj go.Jeżeli już masz to odblokowane lub po odblokowaniu jeszcze będzie ci mało sprzedaj Ogara i kup inny mocniejszy motor i nie niszcz i nieżyłuj poczciwego Ogara.
Odblokuj króciec , zakup cylinder itp 60cmm, odblokuj rółe wydechową , skruć kolanko z ruły na 3 mm
Fiat321 słuchaj odnosnie twojego pytania takie rzeczy sie kupuje w sklepie no u mnie sa takie.Pzdr
4. Ciekawe gdzie on ma kupić ten cylinder ?
6.Lepiej kupić nowe.
Lepiej kupić tłok 2p orginalny czeski i orginalny cylinder.
A wiec tak jak juz napisał matek010.Sprawdz czy masz go oddławionego.
1 jezeli masz wejscie w krućcu okragłe to rozpiłuj na kwadratowe lub kup nowy,
2 sprawdz ile kolanka wchodzi ci do tłumnika w slinkiach dławionych było to 15cm jezeli tak masz to skróć o 10cm.
3 no to jest juz zwiazane z głosnioscia silnika,wyczysc tłumnik i kolanko i wyciagnij dławnik z tłumnkia.
4 mozesz kupic cylek 72cm i wał sportowy to juz jest cos,bo jezeli załozysz taki cylek to wał długo ci nie wytrzyma,
5.ustaw dobrze zapłon
6. rozwierć dysze orginalinie dysze miały chyba rozmiar 68 czy coś juz niepamietam.
7 załuz zebatke zdawcza 13z,ale musisz sie liczyc z tym ze ogarek bedzie słabł troszke pod wiatr i pod wieksze góry.
Ja osobiscie mam zrobnione wszystko to co tu napisałem tylko mam nowy cylem 50cm i tłok 3p,mam zebatke 13z i po takim remoncie wogóle nie słabnie pod wiatr czy góry.
Zapraszm do skomentowania mojego ogara 200
sory za błędy
bajpierw to go odblokuj- rozwierć kruciec żeby był kwadratowy a nie okrągły( przy wyjściu z gaźnika) i niektórzy ucinają kolanko (taz podobno cos daje) tak z 5cm możesz uciać albo i wiecej i te zabiegi ci duża dadzą.. naprawde polecam, mojemu koledze duzo to dalo
zabiegów jest cała lista zależy tylko od posiadanych funduszy i chęci. Ja Ci proponuje żebyś założył silnik od simka ale jeżeli już coś z tym chcesz kombinować to możesz splanować głowice ale nie wiadomo czy wytrzyma korbowód, załóż storzek, powiększ kanał od gaźnika do cylindra,wstaw mniejszą zębatkę (będzie szybszy). Ale jeżeli się mylę to niech ktoś inny się wypowie
hmm Po pierwsze sie nie oplaca po drugie to nei jest motor, z korego wyciagniesz za wiele predkosci.Napewno silnik bedzie podatniejszy na uszkodzenia jeb bedzies sie z nim bawic