Panowie mi zawsze 223 pali od buta na cieplym nawet ;)
Po pierwsze, kondensator tesla.
Po drugie platynki oryginalne PAL, z przerwą 0,4mm. Polecam sprawdzić stan silnika (czy ma moc i w jakim stanie jest krzywka na magnecie)
No i to jest tylko i wyłącznie regulacja gaźnika, za dużo paliwa w komorze pływaka, wyreguluj go tak, żeby najpierw Ci po prostu podczas jazdy brakowało benzyny, potem delikatnie podegnij żeby minimalnie wiecej miał, i ma być tak że benzyny do jazdy jest ok, a jak zostawisz na otwartym kraniku to nie kapie ;) I problem z bani, będzie odpalać, przy odpalaniu troszke gazu dodawaj ;)
Możesz spróbować świece o innej ciepłocie bo jeżeli masz o niskiej wartości cieplnej (np iskre F70) to po rozgrzaniu możesz mieć problemy z odpaleniem (aby zrozymieć czemu tak się zdarza proponuje troche poczytać na temat literatury fachowej). Najlepiej jakbyś miał Iskre F95 lub F80. Wina może być też w nie do końca dobrze ustawionym zapłonie lub gaźniku tak jak pisali poprzednicy ale ja bym też winy szukał np w zużytym już cylindrze (czyli takim który kwalifikuje się do wymiany lub szlifu) albo w mocno zużytych pierścieniach dlatego, że jak silnik jest zimny wszystko jest "mniejsze" pod wpływem temperatury wszystko się "powiększa" (rozszerzalność temperaturowa ciał) czyli może silnik tracić np kompresje i dlatego możesz mieć problemy z odpaleniem silnika jak jest ciepły lub np rozszczelnia się gdzieś na łączeniu cylindra z karterami lub cylindra z głowicą ale to raczej mało prawdopodobne bo wtedy równierz byś tracił moc aczkolwiek możliwe.
zwiększ przerwę na przerywaczu zapłonu,świeca obojętnie jaka byle o odpowiedniej ciepłocie bo tu nie masz ciśnienia dużego ani obrotów..może być iskra F80
Jaką polecacie świecę. A ona na zapych zapali po jakimś 2 m przepchnięciu i chodzi ładnie na pełnym gazie nie przerywa nie dusi się tylko z tym zapalaniem. jest to trochę denerwujące bo ładnie pracuje a cięzko pali.
nic nie zrobisz, ten typ tak ma :) ewentualnie zmień świece jak nie zmieniałeś w ostatnim czasie. No i gaźnik możesz ustawić... No chyba że masz dobrze ustawiony. Nic więcej nie da się raczej zrobić, z resztą niech się wypowiedzą inni, bo ja na tych silnikach się słabo znam.
Panowie mi zawsze 223 pali od buta na cieplym nawet ;)
Po pierwsze, kondensator tesla.
Po drugie platynki oryginalne PAL, z przerwą 0,4mm. Polecam sprawdzić stan silnika (czy ma moc i w jakim stanie jest krzywka na magnecie)
No i to jest tylko i wyłącznie regulacja gaźnika, za dużo paliwa w komorze pływaka, wyreguluj go tak, żeby najpierw Ci po prostu podczas jazdy brakowało benzyny, potem delikatnie podegnij żeby minimalnie wiecej miał, i ma być tak że benzyny do jazdy jest ok, a jak zostawisz na otwartym kraniku to nie kapie ;) I problem z bani, będzie odpalać, przy odpalaniu troszke gazu dodawaj ;)
a ja z doświadczenia polecam wymienić kondensator;) Koszty marne a szanse na efekt odpowiedni duże. Ale racja - ten typ tak ma..
Możesz spróbować świece o innej ciepłocie bo jeżeli masz o niskiej wartości cieplnej (np iskre F70) to po rozgrzaniu możesz mieć problemy z odpaleniem (aby zrozymieć czemu tak się zdarza proponuje troche poczytać na temat literatury fachowej). Najlepiej jakbyś miał Iskre F95 lub F80. Wina może być też w nie do końca dobrze ustawionym zapłonie lub gaźniku tak jak pisali poprzednicy ale ja bym też winy szukał np w zużytym już cylindrze (czyli takim który kwalifikuje się do wymiany lub szlifu) albo w mocno zużytych pierścieniach dlatego, że jak silnik jest zimny wszystko jest "mniejsze" pod wpływem temperatury wszystko się "powiększa" (rozszerzalność temperaturowa ciał) czyli może silnik tracić np kompresje i dlatego możesz mieć problemy z odpaleniem silnika jak jest ciepły lub np rozszczelnia się gdzieś na łączeniu cylindra z karterami lub cylindra z głowicą ale to raczej mało prawdopodobne bo wtedy równierz byś tracił moc aczkolwiek możliwe.
a przy okazji wyczyść przerywacz pilniczkiem
zwiększ przerwę na przerywaczu zapłonu,świeca obojętnie jaka byle o odpowiedniej ciepłocie bo tu nie masz ciśnienia dużego ani obrotów..może być iskra F80
NGK
zmniejsz przerwę na świecy
Jaką polecacie świecę. A ona na zapych zapali po jakimś 2 m przepchnięciu i chodzi ładnie na pełnym gazie nie przerywa nie dusi się tylko z tym zapalaniem. jest to trochę denerwujące bo ładnie pracuje a cięzko pali.
tutaj zgodzę się z Hipolfs bo miałem jawkę kaczke 20p i paliła mi na dotyk,osiągi były zajebiste-nie było na nią chinola a paliła tylko 3l/100
świeca z inną ciepłota i lepiej wyreguluj zapłon.
Fomus9 kumpel ma jawke i zawsze z pierwszego tylko trzeba dobrze wyregulować
nic nie zrobisz, ten typ tak ma :) ewentualnie zmień świece jak nie zmieniałeś w ostatnim czasie. No i gaźnik możesz ustawić... No chyba że masz dobrze ustawiony. Nic więcej nie da się raczej zrobić, z resztą niech się wypowiedzą inni, bo ja na tych silnikach się słabo znam.