facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

ogar 200 cięzko pali rozgrzany

grzegor93 Romet Ogar 200

co można zrobić aby lepiej palił ogar 200 na rozgrzanym silniku bo mam z tyym problemy i próbuję rozwiązać


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (11)

  • 2009-11-19 01:09:20

    Panowie mi zawsze 223 pali od buta na cieplym nawet ;)
    Po pierwsze, kondensator tesla.
    Po drugie platynki oryginalne PAL, z przerwą 0,4mm. Polecam sprawdzić stan silnika (czy ma moc i w jakim stanie jest krzywka na magnecie)
    No i to jest tylko i wyłącznie regulacja gaźnika, za dużo paliwa w komorze pływaka, wyreguluj go tak, żeby najpierw Ci po prostu podczas jazdy brakowało benzyny, potem delikatnie podegnij żeby minimalnie wiecej miał, i ma być tak że benzyny do jazdy jest ok, a jak zostawisz na otwartym kraniku to nie kapie ;) I problem z bani, będzie odpalać, przy odpalaniu troszke gazu dodawaj ;)

  • 2009-11-18 23:33:17

    a ja z doświadczenia polecam wymienić kondensator;) Koszty marne a szanse na efekt odpowiedni duże. Ale racja - ten typ tak ma..

  • 2009-11-18 21:50:57

    Możesz spróbować świece o innej ciepłocie bo jeżeli masz o niskiej wartości cieplnej (np iskre F70) to po rozgrzaniu możesz mieć problemy z odpaleniem (aby zrozymieć czemu tak się zdarza proponuje troche poczytać na temat literatury fachowej). Najlepiej jakbyś miał Iskre F95 lub F80. Wina może być też w nie do końca dobrze ustawionym zapłonie lub gaźniku tak jak pisali poprzednicy ale ja bym też winy szukał np w zużytym już cylindrze (czyli takim który kwalifikuje się do wymiany lub szlifu) albo w mocno zużytych pierścieniach dlatego, że jak silnik jest zimny wszystko jest "mniejsze" pod wpływem temperatury wszystko się "powiększa" (rozszerzalność temperaturowa ciał) czyli może silnik tracić np kompresje i dlatego możesz mieć problemy z odpaleniem silnika jak jest ciepły lub np rozszczelnia się gdzieś na łączeniu cylindra z karterami lub cylindra z głowicą ale to raczej mało prawdopodobne bo wtedy równierz byś tracił moc aczkolwiek możliwe.

  • 2009-11-18 21:05:59

    a przy okazji wyczyść przerywacz pilniczkiem

  • 2009-11-18 20:50:45

    zwiększ przerwę na przerywaczu zapłonu,świeca obojętnie jaka byle o odpowiedniej ciepłocie bo tu nie masz ciśnienia dużego ani obrotów..może być iskra F80

  • 2009-11-18 19:50:19

    NGK

  • 2009-11-18 19:47:40

    zmniejsz przerwę na świecy

  • 2009-11-18 19:07:34

    Jaką polecacie świecę. A ona na zapych zapali po jakimś 2 m przepchnięciu i chodzi ładnie na pełnym gazie nie przerywa nie dusi się tylko z tym zapalaniem. jest to trochę denerwujące bo ładnie pracuje a cięzko pali.

  • 2009-11-18 18:41:17

    tutaj zgodzę się z Hipolfs bo miałem jawkę kaczke 20p i paliła mi na dotyk,osiągi były zajebiste-nie było na nią chinola a paliła tylko 3l/100

  • 2009-11-18 18:27:54

    świeca z inną ciepłota i lepiej wyreguluj zapłon.
    Fomus9 kumpel ma jawke i zawsze z pierwszego tylko trzeba dobrze wyregulować

  • 2009-11-18 18:25:05

    nic nie zrobisz, ten typ tak ma :) ewentualnie zmień świece jak nie zmieniałeś w ostatnim czasie. No i gaźnik możesz ustawić... No chyba że masz dobrze ustawiony. Nic więcej nie da się raczej zrobić, z resztą niech się wypowiedzą inni, bo ja na tych silnikach się słabo znam.

Losowe pojazdy

  • Zipp Quantum
  • Lada 2103
  • Peugeot Trekker 50
  • Vespa PK 50 XL2
  • Volkswagen Golf
  • Ford Focus

Co robią kierowcy na PJ