facebook
System PJ
to 129 380 pojazdów na 669 453 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

simson obroty

Maycry Simson S 51

mam w simsonie taki problem ze jak odpale go to ladnie chodz i na zakreconej srubce od gaznika gasnie (tak powinno byc ) ale po przejechaniu okolo 5 km na zakreconej srubce wzrastaja mu obroty jak si enagrzeje postoi sobie ostygnie i znowu ma niskie jaki jest tego powod od czego moze tak sie dziac?? mam taki gaznik i jest tu tylko 1 srubka od obrotow http://skuterownia.com.pl/images/produkty/Gaznik_S51_16N3-4_niemcy.jpg


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (17)

  • 2009-11-18 23:25:37

    ziemringi mial wymeiniane ale juz przed tym tak chodzil gazniki regulowalem najbardziej prawdopodobne to lewe powietrze albo zaplon

  • 2009-11-18 23:09:10

    zimmeringi wymien

  • 2009-11-18 21:51:20

    A ten drugi gaznik tez probowales regulowac? Bo dla kazdego silnika (nawet takiego samego) ustawienia gaznika moga byc inne.
    Najbardziej to na problem z gaznikiem wyglada... chyba ze lewe powietrze gdzies ciagnie

  • 2009-11-18 21:03:18

    to niby czego to jest wina? gaznik wymienialem od kuzyna a jego simson chodzi bez zastrzezen a u mnei bylo zle

  • 2009-11-18 19:22:09

    HA!Prawie niemożliwe żeby przyczyną był za późno ustawiony zapłon!! NIEMOŻLIWE!

  • 2009-11-18 19:22:00

    Jak by byl zaplon zle ustawiony to nawet na zimnym by zle dzialal...
    ufff... moze nie bedzie kolejnego tematu o tej samej tresci...

  • 2009-11-18 19:00:22

    zna sie czy nie ja i tak juz wem co to jest za pozno ustawiony zaplon zamykam temat dzieki ze nikt nei pomogl

  • 2009-11-18 18:54:00

    i tak kwestia gaźnika na pewno... daj do kogoś kto się zna lepiej...

  • 2009-11-18 18:52:13

    nic nei daje czy mam na najwyrzszym czy na najnizszym tylko jak na najwyrzszym to sie muli

  • 2009-11-18 17:33:56

    skoro tak to trzeba bylo przeczytac dalej to co napisalismy...
    zmien rowek na iglicy... (chyba o jeden nizej, pewnosci nie mam ale to sie okaze po odpaleniu)

  • 2009-11-18 17:24:00

    wogole neo to wy chyba jak dam u siebie srobke od obrotow 2,5 raza przekrence na cieplym silniku to ma takei obroty ze az mu silnik wyskakuje a na max zakreconym na cieplym tez ma wysokie

  • 2009-11-18 17:07:56

    Nie musisz mu tego pisać domban214... Ja już mu pisałem że ta śrubka nie ma być wkręcona na maxa... ale gość nie kapuje widocznie o co chodzi... dziecko neo czy jaki huj...? Więc weź zrób to co ja ci pisałem i domban. A jak nie to weź na iglicy daj zawleczkę na inny rowek...

  • 2009-11-18 17:05:24

    Gaźnik regulujesz na dobrze rozgrzanym silniku. wykrecasz srube od składu mieszanki od 2,5 obrotu( przy krućcu) ustawiasz wolne obroty śrubą przy przepustnicy. Następne zakrecasz śrubę od mieszanki do końca silnik sie dusi i przygasa to go gazem potraktu. Powoli wykręcaj śrubę od mieszanki silnik zacznie zwiekszac obroty w miare wykrecania optymalnym ustawieniem jest w tedy kiedy dalsze wykrecenie nie da wzrostu obrotow potem tylko korekta wolnych obrotow i koniec gaznik ustawiony

  • 2009-11-18 16:59:13

    ... a od tego zeby chodzil na zimnym to jest ssanie wiec ma chodzic dobrze na cieplym a na zimnym moze gorzej...

  • 2009-11-18 16:58:11

    "jak mam zakrecona srubke na max od obrotow to dobrze chodzi na zimnym ale jak sie rozgrzeje to ma wysokie i juz srubki sie nei da dokrencic!"

    Ona nie powinna nigdy byc na max wkrecona... a jak wykrecisz na cieplym to co sie dzieje? Jak wtedy nie da rady to mozesz miec dysze zle

  • 2009-11-18 16:50:07

    bo kurwa jak do tej pory jeszcze mi nikt nie pomogl czaisz?

  • 2009-11-18 16:40:16

    no i po huja to już trzeci albo czwarty raz wrzuciłeś???!!!

Losowe pojazdy

  • Yamaha DT 125
  • Seat Ibiza Cupra
  • Ford Escort
  • Honda XL 70
  • Simson S 51
  • Zipp Vapor

Co robią kierowcy na PJ