Warsztat Motocyklowy
|
Romet Ogar 205.
|
Witam.. Mam zamiar kupić Rometa ogara 205 3-biegowego.. Ale słyszałem że te silniki 3 biegowe się dość często psują.. Powiedzcie mi coś o nich..
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
polski silnik trzybiegowy był ok ale miał delikatną skrzynię biegów, inny wał itd. i już w latach 80 ciężko było o części. nie mylić z "jajem" od jawy.
Jeżeli chodzi natomiast o same silnika DEZAMETA w rometach to prawda jest taka, że bardzo dużo zależy od tego na jaki egzemplarz się trafi co przeżył i co przeszedł ale generalnie silniki te były dość awaryjne i słabe (zarówno pod wzgledem konstrukcji jak i mocy). Polecałbym ci ogara 200 z silnikiem jawki. Wieksza moc, tak samo tanie części, dużo lepsze wykonanie, dużo wytrzymalszy i bardziej nie zawodny, do tego bardzo prosty w obsłudze i serwisowaniu. Praktycznie wszystko przy nim można zrobić samemu. Zapraszam do mnie na profil i tam można co nieco przeczytać na temat ogara 200 i jego eksploatacji przezemnie.
Ogary 205 były tylko i wyłacznie dwubiegowe. Fabrycznie nie było skrzyni trzybiegowych. Bo nie przecze, że może się trafić Ogar 205 z trzybiegową skrzynią ale jestem pewny, że wtedy silnik nie jest oryginalny tylko przełożony z rometa 50-t-1 lub 50-t-3 bo oryginalnie w 205-tkach byly silniki dwubiegowe. Silnik montowany w tych motorowerach to tylko i wyłącznie DEZAMET 023 i żaden inny nie był montowany i DEZAMET 023 był tylko dwubiegowy. Silnik Rometa 50-t-1 i 50-t-3 to DEZAMET 019 (o ile się nie myle) i ten silnik był trzy biegowy.
A co do zamiaru kupowania rometa ogara 205 3 biegowego to niewiem czy on się często psuje czy nie, ale polecam ci ogara 200 jest on z 3 biegowym silnikiem jawki, ja mam i wcale nie narzekam na niego, w marcu był robiony remont silnika i od tego czasu silnikowi nic się nie dzieje chodzi ładnie, tak więc polecam ci tego ogarka. Jak będziesz dbał o motorek tak on będzie ci się odwdzięczał.
grzegor93 nie pier*** głupot bo przecież były ogary 205 z silnikami 2 i 3 biegowymi, a ogar 200 był tylko z silnikiem 3 biegowym!!!
ogar 205 nie był 3 biegowy tylko romet 50t1 lub 50t3 lub ogary 200
mój znajomy miał rometa 3-biegowego z polskim silnikiem,jeździł nim długie lata i nic mu się nie psuło..zależy na jakiegi trafisz i kto wcześniej nim jeździł,bo jak jakiś dzieciak z zapałem do majsterkowania to nie polecam..a ogólnie dużo lepsze są romety z silnikami jawki
nie kupuj trójki ponieważ ja miałem i rozjebały mi się dwie skrzynie biegów w ciągu wakaci
zabezpieczenie tłoka spało i huj
sprzedałem pierwszej lepszej osobie z 210 zł z papierami
zobacz na moim profilu ego 3 biegowego (czerwony)
szczeże nie polecam
lepsze był z 2 biegowymi skrzyniami
popieram kolege. rafixa że te silniki były nie wypałem
Co ty pierdolisz pancio, zobacz sobie na moim profilu, miałem i tego i tego to wiem. Ogar 200 był tylko z silnikiem czeskim (jawoskim)i miał 3 biegi!!!, a ogary 205 były 2 i 3 biegowe (z polskim silnikiem). A wracając do tematu to "trójki" są niewypałem. nie polecam!!!
ogara 205 z 3 biegami*
Zal mi was nigdy nei bylo ogara 200 3 biegowego. 3 biegowy ogar nosi nazwe Romet Ogar 200 (silnik jawy) albo Romet 50 t1
co ja miałem 3 biegowego teraz mam 2 ale jak go miałem to co rok regulowałem a tak to nic sie niepsuło weźcie go w huja nierubcie polecam
Gwarantuje Ci, że jak kupisz z trzybiegowym silnikiem to dziennie bedziesz spędzał jakieś 3-4 godziny na regulacji biegów, pojeździsz 5 minut z trzema biegami, i znowu któregoś nie będziesz miał. Nie kupuj, te silniki to niewypał. Jak masz bieg 1 i 2, to nie masz 3, jak masz 2 i3 to nie masz 1, jak masz 1 i 3 to nie masz 2. I tak dalej i tak dalej :D Na serio, nie kupuj. No chyba że jesteś doskonałym i precyzyjnym fachowcom z ogrooomną cierpliwością ;D
daj spokoj z 3 biegowym kup 2 biegowego lub z silnikiem jawki pozdro
drugi bieg fatalnie się psuje i wyskakuje a jak masz nerwy to kup