Warsztat Motocyklowy
|
gaźnik GM12F1 ogar 205
|
witam ,
mam pytanie w gaźniku ogara 200 (JIKOV 2917 PSb )paliwo reguluje się blaszką która znajduje się przy pokrywce komory pływakowej a w ogarze 205 (GM12F1) znajduje się też taka blaszka i czy tam też reguluje się paliwo? jak tak to proszę o pozycję tej blaszki (jak wygięta w którą stronę czy w górę czy w dół i jak mocno)
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
no no dzięki za porady :)
..a i jeszcze w Jawowskich to było dobre że wyczyściłeś dysze bez odkręcania gaźnika ;)
Pancio1993 w Jawach też są dobre gaźniki,ale zapłon mają wrażliwy i musi być idealnie ustawiony to wtedy jest OK.Najgorsze gaźniki miały simsony od S50 w górę
mozesz wyregulowac jedynie obroty silnika i jakosc mieszzanki
obroty sroba po prawej stronie gaznika nad dyszami.
mieszanka ilosc oleju i zawartosc powietrza w mieszance (filtr)
zgodze sie z kolegami ponizej :d polska technologia byla zajebista nie to co w jawach jak nie zaplon to gaznik i jebania sie z tym w pizdu
w gaźniku GM12F nie ma regulacji poziomu paliwa,to prosty i niezawodny gaźnik ;)
nie nie można w silniku gm12f1 niema tego poniewaz pływak igła jego zamyka bezposrednio mozna regulowac iglicy i poprzez srubką mieszanki