Różnica będzie polegała jedynie na tym, że nie ma wtedy obawy, że cewka się spali jak to się czasami zdarzało z cewką 6V. Rzekomo na cewce 12V silnik lepiej pracuje w górnym zakresie obrotów ale ile w tym prawdy nie wiem. Wiem natomiast, że po założeniu cewki 12V możesz mieć problemy z wolnymi obrotami ponieważ prądnica przy niskich obrotach wytwarza dość niskie napięcie, które może się okazać za małe do wyzwolenia mocnej iskry, więc wniosek z tego taki, że lepiej żebyś nic nie zmienial i pozostawił tak jak jest bo raczej nic nie polepszysz chyba, że zmienisz instalacje na 12V.
Różnica będzie polegała jedynie na tym, że nie ma wtedy obawy, że cewka się spali jak to się czasami zdarzało z cewką 6V. Rzekomo na cewce 12V silnik lepiej pracuje w górnym zakresie obrotów ale ile w tym prawdy nie wiem. Wiem natomiast, że po założeniu cewki 12V możesz mieć problemy z wolnymi obrotami ponieważ prądnica przy niskich obrotach wytwarza dość niskie napięcie, które może się okazać za małe do wyzwolenia mocnej iskry, więc wniosek z tego taki, że lepiej żebyś nic nie zmienial i pozostawił tak jak jest bo raczej nic nie polepszysz chyba, że zmienisz instalacje na 12V.
kumpel miał kiedyś 9V cewke w swojej jawce i nie bylo zadnej roznicy... dopoki motor nie odmowil posluszenstwa:/
To nie ma sensu. Co chciales, zeby to dalo? Zostaw jak jest bo tylko sobie problemow na darmo narobisz ;)
koles 12v to nawet iskry niebedziesz mial.nie kombinuj jak jest ok
hmm da wiecej pierdolenia sie z intalacja po drugie musisz zalozyc pradnice a ogar chyba tego nie uciagnie