facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

Uszczelka Ogar 200

karti122 Romet Ogar 200

Witam , mam silnik z jawki 50 i chciałem się zapytać czy dać uszczelkę pod głowicą czy nie czy z uszczelką będzie słabszy , a może mocniejszy ?? Z góry dzięki z a odpowiedz ;)


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (10)

  • 2009-12-26 21:54:15

    Przetwstowałem i najlepiej to splanować głowice o 1mm i dać podkładke z kręgielitu o grubości 1 mm ;)

  • 2009-11-14 15:56:59

    To jest sprawa dyskusyjna. Generalnie uszczelka być powinna bo się ją zakłada jest w oryginalnym zestawie uszczelek i jest ona przewidziana do tego silnika i tam jest jej miejsce. Teoretycznie jeżeli jej nie założysz uzyskasz troche mocniejszą kompresje ale tylko troche bez szału i tylko teoretycznie bo z koleji jeżeli połączenie nie będzie prawidłowe czyli będzie nieszczelność silnik będzie tracił kompresje i będzie jeszcze gorzej. Jak ją założysz to wiadomo, że minimalnie straci na kompresji ale za to masz pewność, że połączenie jest szczelne. Możesz równierz założyć głowice na sam silikon i jest bez uszczelki i szczelnie ale czy to dobry pomysł sam nie jestem przekonany więc skoro jest to tylko głowica i założenie jej i zdjęcie nie zajmuje dużo czasu i nie jest zbytnio kłopotliwe najlepiej zrób to doświadczalnie i podziel się potem wynikami i która metoda jest najlepsza. Tylko z metodą na silikon byłbym ostrożny bo ona może być dobra ale do czasu.

  • 2009-11-13 17:39:01

    tak, głowica nie była idealna, bo ten silnik kupiłem używany, potrzebny był mi wał, kupiłem cały dobry silnik za 100zł wał bez luzów...

  • 2009-11-13 16:32:59

    aha i jeszcze jedno kto sie niezna niech nie pisze...

  • 2009-11-13 16:29:13

    przy ogarze powinna byc cieniutka aluminiowa uszczelka... ja bym niezakładal bo bedzie mnial wiekszą komore spalania i bedzie slabszy to juz zalezy od ciebie.. ;P

  • 2009-11-13 14:57:48

    Jawki mają głowice bez uszczelkowe,MurzynoOo pewnie miałeś pokrzywioną głowicę od mocnego dokręcania

  • 2009-11-13 14:33:54

    nie dawaj żadnej uszczelki, ja się zdziwiłem na początku że nie było jej w zestawie, założyłem bez uszczelki i na początku wchodził na obroty wysokie i lipa była, a pozniej połozyłem lekką (prawie wogóle) warstwę sylikonu, odczekałęm do jutra, bo nie chciałem już go odpalać tego samego dnia i elegancko chodzi do tej pory:D

  • 2009-11-13 14:19:23

    patyk380 dobrze powiedziałeś że się bawisz,ale wiedzę że wiedzę na ten temat masz nikłą bo absolutnie nie daje się kartonowych uszczelek pod głowicą i nie smaruje się w tym miejscu silikonem!co najwyżej pod cylem,ale tu chodzi o głowicę gdzie zakłada się uszczelki azbestowo-metalowe lub aluminiowe,im grubsza uszczelka,tym mniejsza kompresja (fachowo stopień sprężania),dlatego nie polecam stosowania takich uszczelek których zresztą jawka w ogóle nie ma.

  • 2009-11-13 11:02:29

    bawię się w te silniki od 5 lat daj uszczelkę na pewno na mocy nie straci, a może tylko zyskać uszczelnisz połączenie między cylindrem a karterami i nie będzie łapał lewego powietrza, a co za tym idzie będzie miał lepszą kompresje ... Uszczelkę najlepiej wytnij z cienkiej tektury i posmaruj z obu stron sylikonem żaroodpornym. Sylikon uszczelni połączenie i nie będzie uciekać sprężone powietrze ... gdybyś miał problemy zapraszam do mnie ... pisz na priva ... pozdrawiam zapraszam do komentowania moich maszyn ...

  • 2009-11-13 09:26:13

    zależy jaką?ale raczej nie dawaj bo zmniejszysz stopień sprężania i będzie słabszy

Losowe pojazdy

  • Suzuki RF 600
  • Rover 100
  • Yamaha Virago 535
  • Ford Escort
  • Kingway Yamasaki 50
  • Yamaha TZR 80

Co robią kierowcy na PJ