kumpel mi doradzil zeby zrobic stelaz dociskowy a potem rozwiercic dziury 2 i dac blachowkrety;] a nastepnie sciagnac stelaz i cieszyc sie cisza hehe;] podkladka miedziana przyda sie??;>
Jeżeli Ci się zarwał cały to ciężka sprawa a jeżeli odrobina to najlepszym sposobem będzie takie coś. Jak masz tą nakrętke co do cylindra idzie, wywiercasz w niej 2 dziury po bokach po przeciwnych stronach, następnie gwintujesz je i dobierasz odpowiednie śruby. zakładasz kolanko i zakładasz tą nakretke ile sie da i tymi śrubami dociskasz do gwintu na cylindrze(wkręcasz je, jak byś nie rozumiał;P) i gotowe kolanko sie trzyma że aż faja staje i lewe jaje xD:P
najlepszym sposobem jest.. do nakretki co sie kolanko krzykreca przyspaw kawałek blachy z obu stron ok. 10cm wywierdz w kazdej dure w odległosci ok.6cm od spawu....kupujesz lub dorabiasz sobie taki pręd, któty ma dłudość ok.50cm na którym jest gwint(moszez przykrecic na niego sróbki-najlepiej na klucz 10)... przekładasz pred przez jedna dzure i nakrecaz nakredke ok1cm. póniej zginasz pred na cylinder i wychodzi ci z drugiej strony. przekładasz przez 2 dzure i przykrecas i skracasz pręd.
majlepiej przed samym skręceniem do nakredki po bokach naloż troche silikonu o wysokiej temp. topnienia-moto dzieki temu bedzi cichsze a tłumik szczelniejszy.
Jakbyś jeszcze czegos nie wiedział to pisz na gg 10841124
moge ci wysłac zdj. jakbys czegos nie wiedzial
do czego ty chcesz wkrecic blachowkrety??
przyklej silikonem
kumpel mi doradzil zeby zrobic stelaz dociskowy a potem rozwiercic dziury 2 i dac blachowkrety;] a nastepnie sciagnac stelaz i cieszyc sie cisza hehe;] podkladka miedziana przyda sie??;>
Jeżeli Ci się zarwał cały to ciężka sprawa a jeżeli odrobina to najlepszym sposobem będzie takie coś. Jak masz tą nakrętke co do cylindra idzie, wywiercasz w niej 2 dziury po bokach po przeciwnych stronach, następnie gwintujesz je i dobierasz odpowiednie śruby. zakładasz kolanko i zakładasz tą nakretke ile sie da i tymi śrubami dociskasz do gwintu na cylindrze(wkręcasz je, jak byś nie rozumiał;P) i gotowe kolanko sie trzyma że aż faja staje i lewe jaje xD:P
dzure musisz wywiercic tak aby ci to wszystko pasowało. najlepiej zeby pred wszedł ci miedzy zebra od cylindra.
najlepszym sposobem jest.. do nakretki co sie kolanko krzykreca przyspaw kawałek blachy z obu stron ok. 10cm wywierdz w kazdej dure w odległosci ok.6cm od spawu....kupujesz lub dorabiasz sobie taki pręd, któty ma dłudość ok.50cm na którym jest gwint(moszez przykrecic na niego sróbki-najlepiej na klucz 10)... przekładasz pred przez jedna dzure i nakrecaz nakredke ok1cm. póniej zginasz pred na cylinder i wychodzi ci z drugiej strony. przekładasz przez 2 dzure i przykrecas i skracasz pręd.
majlepiej przed samym skręceniem do nakredki po bokach naloż troche silikonu o wysokiej temp. topnienia-moto dzieki temu bedzi cichsze a tłumik szczelniejszy.
Jakbyś jeszcze czegos nie wiedział to pisz na gg 10841124
moge ci wysłac zdj. jakbys czegos nie wiedzial
redukcjia na gwint lub obejma ma kolanko przykrecana do płaskowników z 2 strony cylka