Warsztat Motocyklowy
|
Problem
|
Witam. Dostałem do zrobienia rometa 787. Silnik pali dobrze, po uniesieniu koła kręci sie do 12tys. Podczas jazdy dobrze przyspiesza do 35km/h i ma 7tys obrotów. Potem mu nagle obroty spadają na 5tys i nie przyspiesza tylko jedzie to 35. Gaznik i filtry czyste, wydech też. Zawory ustawione. Może to być wina zbyt ciężkich rolek? Dodam że moto ma niecałe 2500 przebiegu. Silnik 4t. Zwężka w filtrze wyjęta. Z góry dzięki za pomoc
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Sam sie huja znasz. Siedzę w tym po uszy ale odkurzaczy raczej nie robię. A po po jest warsztat by sobie pomagać. Lepiej zapytać niż spierdolic, nie?
wariator blokuje się przyrządem na zębatce rozrusznika..widzę kolego Adasiek ze podejmujesz się naprawy motorków a chu*a się na tym znasz,dobrze jest uczyć się na cudzym sprzęcie,co?
Ale przed wyjęciem było to samo. Ciekawy pomysł ze sznurkiem :) dzięki za pomoc
wykręcasz swiecę i wkładasz do cylindra sznurek ze startera z kosiarki lub piły moze byc też kosa """" i tłok się blokuje a le sznurek musi byc super mocny i zeby nie wszedł na kanał
włóż zwężkę miałem to samo w swoim jak sciagłem.
Panowie a jaki jest najlepszy sposób na odkręcenie wariatora? Oprócz klucza pneumatycznego
Ale przed wyjęciem jej też tak chodził. Gościu mówi że mu szedł normalnie tak do 70 a potem mu odbiło. Zdejmę może cylinder i tam obejrze. Ale ma ten ból że do 30-35 fajnie przyspiesza a potem jakby przełożenie sie zwiększało na max i silnik nie ma siły pociągnąć
jakby były ciężkie rolki nie przyspieszałby dobrze,spróbuj włożyć tą zwężkę do filtra bo może dostaje dużo powietrza a mała jest dysza i nie wyregulujesz tego na gaźniku
Zawory trzymają. Jutro rozbiore wariator i zobaczę jak to tam wygląda
zawory trzymią albo te rolki