aha..te "gasboxy"może są i dobre,ale w 2T z filtrem stożkowym,ale po co wkładać stożek i potem gasbox?dla mnie jest to bez sensu,ale każdy robi jak mu się podoba,z reguły majsterkowicze i domorośli "mechanicy"bawią się w te pierdoły ;)
jeżeli skuter z silnikiem seryjnym 4T naprawdę tyle Ci leci,to bardzo dobry wynik i chyba więcej z niego nie wyciśniesz,spróbuj oddławić tłumik,mi to dało 5km/h szybciej..nawet z cylem 80 więcej nie pójdzie bo będzie większa moc,a przełożenie jak w 50-ce.więc nie ma szans na większy v-max.pozdro
no i może moduł sportowy, wydech... mój koleś tgb 101s wycisnął 95km/h z seryjnego cylka ale miał sportowy wydech, waraitor sprzęgło i coś jeszcze nie wiem dokładnie...
eeem... wariator malossi multivar, może wiekszy gaźnik i dysza, sciągniecie wszystkich blokad, jakieś spręzyny w sprzęgle, ściągnąc plastiki aby był lżejszy, gas box, rolki wariatora i to chyba wszystko...
aha..te "gasboxy"może są i dobre,ale w 2T z filtrem stożkowym,ale po co wkładać stożek i potem gasbox?dla mnie jest to bez sensu,ale każdy robi jak mu się podoba,z reguły majsterkowicze i domorośli "mechanicy"bawią się w te pierdoły ;)
jeżeli skuter z silnikiem seryjnym 4T naprawdę tyle Ci leci,to bardzo dobry wynik i chyba więcej z niego nie wyciśniesz,spróbuj oddławić tłumik,mi to dało 5km/h szybciej..nawet z cylem 80 więcej nie pójdzie bo będzie większa moc,a przełożenie jak w 50-ce.więc nie ma szans na większy v-max.pozdro
z plastików to go nie będę rozbierał aktualnie leci mi tak z 80 do 82 na seryjnym 4 T
no i może moduł sportowy, wydech... mój koleś tgb 101s wycisnął 95km/h z seryjnego cylka ale miał sportowy wydech, waraitor sprzęgło i coś jeszcze nie wiem dokładnie...
eeem... wariator malossi multivar, może wiekszy gaźnik i dysza, sciągniecie wszystkich blokad, jakieś spręzyny w sprzęgle, ściągnąc plastiki aby był lżejszy, gas box, rolki wariatora i to chyba wszystko...