do silnika 4T nie spotkałem jeszcze cyla w całości z żeliwa,ani aluminiowego z powłoką nicasilu..tak jak pisałem na początku,cylinder jest aluminiowy z żeliwną tuleją,innego nie kupisz do chinola 4T
cylinder zeliwny mozesz po zatarciu dac do szlifu cylek ten jest z innej powłoki niz aluminiowy po za tym aluminowe cylki po dobrym dotarciu są mocniejsze od zeliwnego
do silnika 4T nie spotkałem jeszcze cyla w całości z żeliwa,ani aluminiowego z powłoką nicasilu..tak jak pisałem na początku,cylinder jest aluminiowy z żeliwną tuleją,innego nie kupisz do chinola 4T
ja mam zeliwny w longji za holerę go nie przegrzejesz poprostu nie da rady
Aluminiowy lepiej odprowadza ciepło i krócej się go dociera i albo wogule albo bardzoooo ciężko zrobić szlif ale tylko po malutkich ryskach
cylinder zeliwny mozesz po zatarciu dac do szlifu cylek ten jest z innej powłoki niz aluminiowy po za tym aluminowe cylki po dobrym dotarciu są mocniejsze od zeliwnego
ja bym proponował żeliwny słyszałem od wielu osób że żeliwne są bardzo dobre chodzi tu o cieplote:p
a jesli kupil bym caly zeliwny to bedzie nie? czym one sie różnią wogole? czy sa wogole robione cale zeliwne?
fabrycznie montowane są aluminiowe z żeliwną tuleją