Nie nazwie tego tuningiem.To jest poprostu oddławienie.
-rozpiłuj kruciec ssący
-skruć kolanko wydechu o 10cm
-przeczyśc kolanko i tłumnik ewentualnie wyciągni dławnik
-sprawdz zapłon.
Nie można bo to klasyk i zabytek, który należy szanować i jeździ się nim tak jak go konstruktorzy stworzyli a nie kombinuje i szuka taniego motoru, z którego można zrobić ścigacza. Cały sęk w tym żeby poczuć i zobaczyć jak jeździło się motorowerem 20 - 30 lat temu. Jeżeli ci brakuje mocy to kup sobie mocniejszy motocykl a nie niszcz ogara.
zmień tłumik od simsona..rozpiłuj kruciec ssący na średnice otworó w gażniku
stan paliwa na iglicy na wiekszy dobra świeca .mozna też wsadzic gażnik od wsk
Nie nazwie tego tuningiem.To jest poprostu oddławienie.
-rozpiłuj kruciec ssący
-skruć kolanko wydechu o 10cm
-przeczyśc kolanko i tłumnik ewentualnie wyciągni dławnik
-sprawdz zapłon.
Nie można bo to klasyk i zabytek, który należy szanować i jeździ się nim tak jak go konstruktorzy stworzyli a nie kombinuje i szuka taniego motoru, z którego można zrobić ścigacza. Cały sęk w tym żeby poczuć i zobaczyć jak jeździło się motorowerem 20 - 30 lat temu. Jeżeli ci brakuje mocy to kup sobie mocniejszy motocykl a nie niszcz ogara.
zmień tłumik od simsona..rozpiłuj kruciec ssący na średnice otworó w gażniku
stan paliwa na iglicy na wiekszy dobra świeca .mozna też wsadzic gażnik od wsk
chyba jedynie tłumik
szedł hmm takie paski jak w plecaku i go nosic na plecach xd