Warsztat Motocyklowy
 |
simson s51
|
Witam, mam problem mianowicie niewiem czy motorek mi sie zalewa czy mam rozwalony zimering od strony sprzegla, naj[ierw sie troszke zamulal niechial wejsc na wysze obroty wyczyscilem gaznik zmnieliem uszczelki w gazniku i po zlorzeniu zaczol tak dziwnie chodzic i po zmniejszeniu dawki troszke lepiejch chodzi, w gazniku jest wszystko ok bo sprawdzalem po 10 razy i swieca po przejechaniu 2 km na pelnym gazie jest taka jakby zaoliwiona i niewiem jak sprawidzic czy to gaznik czy zimeroing niemam i gdy mialem zdjety gaznik to do delikatnie odpalilem i odrazu zgasilem czy to mogo do czegos sie przyczynic?? Dziekuje za porade i pozdrawaim!! O i nie muwice mi ze juz muwiliscie ze to zimerink i mam go zobaczyc a niechcie rozbierac tego tam samemu bo niezlorze wiec musze sie upewnic na 100% ze to zimering!!
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
terminator24040 też zauważyłem że najwięcej problemów jest z simsonami,ale jak napisałem komuś że simsony to przeżytki i dobre były 20 lat temu,to powstała wrzawa.. ;)
Ja ci nic niepowiem bo sie nie znam.Ale tak poza temat: czy zauważyliście że najwięcej problemów w warsztacie jest z simsonami.A podobno to malo "awaryjne motory" :)
Piotr1967 ma rację że będzie oleju ubywało. Myślę że żeby sprawdzić ten simmering to raczej nie trzeba dużo trudu. Ściągnąć dekiel i odkręcić zębatkę na wale i widzisz. No a świeca w paliwie, czy tylko w oleju. I jaki ma kolor? Czarny-nagar, czy jakiś ceglasty?
wiem że ci chodzi o simer od str.sprzęgła..może śmierdzieć paliwem i szybko będzie go ubywało bo podciśnienie zasysa ten olej i ulega spalaniu
ale mi chodzi o zimerong od strony sprzegla a nie od zaplonu tak jak muwil adasiek185!! to jak mam rozwalony zimering od strony sprzegla to olej bedzie smierdzial paliwem??
Adasiek185 ma rację...natomiast stare simeringi wyjmuję w ten sposób,że nawiercam małą dziurkę wiertłem 2-3mm i wkręcam w otwór blachowkręt,łapie go kombinerkami i simmer schodzi nie niszcząc gniazda w którym był wbity.Nowy na początku smarujesz lekko olejem i wkładasz palcami,potem napychasz środek na grubszą średnicę wału tak żeby uszczelnienie ze sprężynką nie wywinęło się i delikatnie wbijasz małym młotkiem dookoła ;)
Mi chodził na chińskim. Bez problemów. Zobacz czy olej ma zapach paliwa. Jeśli tak to przyczynę masz. A wymienić uszczelniacze to chwila jest. Wystarczy zdjąć zapłon i zębatke przekładni wtórnej. Stare wyciągasz szczypcami do pierścieni segera a nowe powinny dać się wcisnąć palcami
Orginalny gaźnik?? Teraz to taki chłam robią... ja kupowałem chyba z 5 i tylko na orginale chodzi...